استاندار: همدان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

170260908.jpg

استاندار همدان گفت: این استان با انسجام، وحدت و هم افزایی بین دستگاهی برای پذیرایی از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در بازدید از دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر، هدف از ایجاد دفتر خدمات گردشگری این شرکت را راهنمایی گردشگران و معرفی آثار تاریخی، تمدنی و طبیعی استان برشمرد.

وی اظهار کرد: همچنین زمینه اسکان فرهنگیان در اماکن متعلق به آموزش و پرورش استان فراهم شده است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و ارایه آدرس آثار تاریخی و تمدنی این حوزه و اطلاعات کافی در مورد مراکز اقامتی به مسافران و گردشگران نوروزی فعالیت دارد.

استاندار همدان گفت: اپراتورهای مجربی در دفتر خدمات گردشگری شرکت سیاحتی علیصدر به کار گرفته شده‌اند تا اطلاعات کافی از هتل‌ها، مهمانسراها، مراکز اقامتی بوم‌گردی، رستوران‌ها و خانه‌مسافرهای دارای مجوز را به گردشگران و مهمانان نوروزی ارایه کنند.

قاسمی‌فرزاد اظهار کرد: هریک از هزار و ۸۰۰ اثر تاریخی، تمدنی و طبیعی استان همدان، دارای جاذبه‌های خاص خود است و بی شک آثاری بی‌نظیر هستند.

وی ادامه داد: آثار تاریخی و طبیعی زیادی در شهر همدان و دیگر شهرهای استان وجود دارند که مقصد خوبی برای گردشگران در ایام نوروز است.

استاندار همدان گفت: ستاد اسکان در آموزش و پرورش استان برای فرهنگیان راه‌اندازی شده که در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: در بازدیدهای میدانی امروز دوشنبه و در آستانه آغاز سال نو و عید نوروز مهمانان و مسافران زیادی در مراکز گردشگری استان حضور دارند.

170260907.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی