استاندار همدان : آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای مراکز مفید، کارآمد و مؤثر در ایجاد اشتغال هستند

photo5905801559.jpg

استاندار همدان گفت: آموزشگاه‌های فنی‌وحرفه‌ای، مجموعه‌هایی مؤثر در مهارت‌آموزی به شکل علمی و نوین تسریع هستند و خسارات کمتری دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با مدیرکل، معاونین و رؤسای ادارات فنی و حرفه‌ای استان، گفت:مهارت‌آموزی در گذشته به صورت تجربی انجام می‌شد که زمان آن بسیار طولانی مدت و دارای خسارت جانبی بود.

قاسمی فرزاد گفت: باید در‌ راستای تأمین نیازهای استان از مجموعه‌های فنی و حرفه‌ای استفاده شود و طرح‌های مؤفق و اثرگذار و هر آنچه به توسعه‌ی مزیت‌های نسبی استان کمک کند، باید به شکل عمومی تبلیغ شود و به اطلاع عموم مردم برسد.

استاندار همدان درمورد احداث مسکن معیشت محور در روستاها، گفت: احداث مسکن معیشت‌محور در روستاها در حال انجام است که در این طرح محل اشتغال افراد در طبقه زیرین محل سکونت آنها ساخته می‌شود. 

وی افزود: در شهرها از طریق تسهیلات بانکی و صندوق کارآفرینی از مشاغل حمایت می‌شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: نیاز پرسنل مهارت آموخته‌‌ی شرکت‌ها و صنایع باید توسط آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تأمین گردد.

استاندار همدان خبرداد: ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی فنی‌و‌حرفه‌ای استان اختصاص یافته است.

مقام عالی دولت در استان گفت: مجموعه فنی‌وحرفه‌ای باید با اداره‌کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی جهت تأمین نیروی مهارت‌آموخته، ارتباط نزدیک داشته باشد و مهارت‌آموزی باید در سطح جامعه و قشر تحصیل‌کرده تقویت شود.

قاسمی فرزاد با تاکید بر تقویت مزیت های نسبی استان، گفت: رویکرد تقویت مزیت‌های نسبی استان مانند چرم، سفال، مبل و منبت و هنرصنعت فرش مورد تأکید و توجه ویژه است.

photo5905802200.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی