استاندار همدان: اجازه نمی‌دهیم برخی سومدیریت‌ها به اعتماد عمومی لطمه بزند

 photo_2022-01-30_16-55-01_1.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست جدید فرمانداری شهرستان اسدآباد، گفت: حفظ سلامت مردم، به‌عنوان رکنی اساسی در کنار امنیت و معیشت از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

استاندار همئان افزود: از روزی که دولت آیت‌الله دکتر رئیسی، شروع به کار کرد، تزریق واکسیناسیون عمومی با جدیت تمام در اندک زمانی با شکلی گسترده انجام و اجرا شد.

امروز، با واکسیناسیونی که انجام شد، آمار کشته شدگان کرونا در حد گسترده‌ای کاهش یافت و با پیش از دولت سیزدهم قابل مقایسه نیست.

قاسمی فرزاد با تاکید بر توجه ویژه به معیشت مردم و تنظیم بازار، گفت: مشکلات و مسائلی در حوزه تامین کالاهای اساسی در بدو تشکیل دولت وجود داشت که با تدابیری که انجام شد، امروز دیگر در زمینه ذخایر کالاهای اساسی مردم مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در روزهای آغاز به کار، شاهد کمبود مرغ در استان و ایجاد صف‌های طولانی بودیم، که اکنون به‌صورت روزانه صادرات مرغ از استان همدان انجام می‌گیرد.

استاندار همدان با اشاره به افزایش قیمت زمین و مسکن طی چند سال گذشته گفت: طرح ملی مسکن، برای حل مشکل مسکن و گرانی آن در دولت سیزدهم با جدیت تمام کلید خورده است.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم ساخت و ساز ۴میلیون مسکن در کشور طی این ۴ سال را در دستور کار قرار داده است و نهضت ملی مسکن، یک اقدام ملی و مهم است که می‌تواند بسیاری از مشکلات مسکن و گرانی آن را در سطح کشور حل کند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه اشتغال و توجه به واحدهای تولیدی، به عنوان یک هدف و رسالت در دولت سیزدهم تعریف شده است خاطرنشان کرد: در تمامی سیاست‌گذاری‌های کلان دولت، محور اساسی، شعار سال و منویات مقام معظم رهبری است.

استاندار همدان با تاکید بر  این که نباید اجازه دهیم برخی سومدیریت‌ها در سال‌های گذشته به اعتماد عمومی لطمه بزند گفت: بازیابی سرمایه اجتماعی نظام یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت سیزدهم است.

علیرضا قاسمی فرزاد تصریح کرد: تغییر مدیران سیاسی در امر گردش قدرت در نظام‌های مردم سالار یک امر طبیعی است و در نظام مقدس جمهوری اسلامی تغییر مدیران، با شایسته‌سالاری دینی هم توام شده است.

وی افزود: بنا به دستور رئیس جمهور، در عزل و نصب‌ها، باید معیارهای عقلانی، اعتقادی،اخلاقی و علمی منبعث از آموزه‌های اصیل اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، در دستور کار همه مدیران قرار گیرد.

photo_2022-01-30_17-20-28.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی