استاندار همدان: اختصاص ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های ملایر در طول تاریخ این شهرستان بی‌نظیر است

photo6433578955.jpg

استاندار همدان گفت: در شهرستان ملایر ۲۵۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد تومان در هفته‌ی دولت امسال مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در آئین کلنگ‌زنی پالایشگاه انگور ملایر، گفت: در پنجمین روز از هفته دولت در شهرستان ملایر پروژه‌های بسیار خوبی مورد افتتاح و کلنگ‌زنی قرار می‌گیرد که این میزان پروژه و اعتبار، تحول بزرگی در شهرستان ملایر درحوزه تولید و اشتغال ایجاد می‌کند.

استاندار همدان گفت: افتتاح مجموعه تولیدی محصولات پزشکی، طرح توسعه و فرآوری محصولات کشاورزی، طرح احداث کارخانه تولید شیشه خودرو با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومانی و ۴۰۰ نفر ظرفیت اشتغال‌زایی تعدادی از پروژه‌های شاخص امروز ملایر بود. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی