استاندار همدان از تدوین برنامه راهبردی توسعه اقتصادی استان خبر داد

e70d61a1-7fd5-4372-806f-2f072843581b.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز پنج‌شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و ستاد اقتصاد مقاومتی استان همدان، افزود: در راستای تحقق رویکردهای دولت سیزدهم مبنی بر رونق اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری، حمایت از فعالیت واحدهای تولیدی برای ایجاد اشتغال مولد و پایدار باید در راس امور قرار گیرد.

وی اظهار داشت: براساس سیاست ها و رویکردهای محوری دولت سیزدهم، مجموعه مدیریت ارشد و اجرایی استان همدان همراه و همگام با فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای موفقیت در عرصه کار و تولید تلاش خواهند کرد.

وی تاکید کرد: تشکیل کمیته هم اندیشی و چاره جویی برای رفع مشکلات در استان همدان آغازی برای همکاری و هماهنگی قوای سه گانه و تمامی مدیران در راستای حل و فصل مشکلات و رشد و توسعه اقتصادی، همه جانبه و پایدار استان است.

استاندار همدان همچنین با تاکید بر فروش اموال مازاد ادارات و سازمانهای استان، تصریح کرد: اگر دستگاهی این کار را به موقع انجام ندهد، سازمان خصوصی سازی باید به موضوع ورود کند و درآمد حاصله نیز به دستگاه مربوطه پرداخت نمی شود.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به اجرای طرح سرشماری ثبتی مبنا در همدان به عنوان آزمونه(پایلوت)، گفت: سرشماری آزمایشی نفوس و مسکن ثبتی مبنا از اول آبان ماه به صورت همزمان در پنج استان کشور از جمله همدان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پایلوت سرشماری برای شناسایی آسیب ها و نقاط قوت و ضعف است، از رییس مرکز آمار ایران که در جلسه حضور داشت خواست: اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن که باید تا ۲۰ آبان‌ماه انجام شود را برای چند روز دیگر در همدان تمدید کند.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی