استاندار همدان: از طرح توسعه واحدهای تولیدی حمایت خواهد شد

2L3A2946.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در شصت‌و یکمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: واحدهای تولیدی که به دنبال توسعه طرح خود هستند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

استاندار همدان گفت: ۵ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در زمینه وثیقه بانکی مشکل داشتند، توسط اعضا بررسی شد.

وی افزود: یکی از واحدهای تولیدی به دنبال تغییر نوع محصول بود که به خاطر افزایش میزان مصرف آب آن، به شرکت شهرک‌های صنعتی ارجاع داده شد تا مورد بررسی قرار گیرد.

قاسمی‌فرزاد، در ادامه گفت: مجوز‌های لازم در زمینه زیرساخت‌ها و زیربنایی طرح‌های تولیدی باید توسط دستگاه‌های اجرایی اخذ شود.

وی با اشاره به برنامه‌های خود در سال آتی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال‌های آتی به طور‌ مستمر برگزار می‌شود، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

استاندار همدان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی با دستگاه‌‌های اجرایی، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی و حل و فصل خواهند شد.  مجموعه واحدهای تولیدی که طرح توسعه داشته باشند و بخواهند فعالیت‌های خود را از سر بگیرند، در زمینه تسهیلات و تامین زیرساخت‌ها، مورد حمایت قرار خواهند گرفت.  

وی گفت: مصوباتی که در ستاد  تسهیل و رفع موانع تولید استان به تصویب می‌رسند، توسط‌ دستگاه‌های ذیربط پیگیری و اجرا خواهند شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی