استاندار همدان: از طرح‌ها و برنامه‌های شورای شهر حمایت می‌شود

 

photo_2022-03-26_11-33-58.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر همدان، گفت: شورای شهر فعلی متفاوت از شوراهای قبل است، زیرا متصل و به نام شورای انقلاب است، یعنی کسانی که می‌خواهند عمل انقلابی انجام دهند.

استاندار همدان تاکید کرد: انتظار می‌رود اقدامات خارق‌العاده و قابل توجه در حوزه مدیریت شهری توسط شورای شهر فعلی صورت بپذیرد.

وی افزود: تکمیل و اتمام بیمارستان یک هزار تختخوابی حائز اهمیت است و به دنبال تعیین تکلیف آن هستیم.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد: در خلال این پروژه چند هدف در دستور‌کار است که جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز یکی از این اقدامات است که باید با جدیت انجام شود.

وی افزود: ایجاد یک ساختار جدید و هویت تازه‌ به منطقه‌ بسیار ضروری است تا بتواند برای منطقه نیز یک ارزش افزوده ایجاد کند.

قاسمی‌فرزاد با تاکید به اینکه بیمارستان هزار تختخوابی خود یک شهرک سلامت است و میزان رفت‌وآمد گردشگران سلامت در آنجا نیز بسیار است، گفت: باید تغییراتی در بافت فرهنگی منطقه‌ی بیمارستان هزار تختخوابی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بدون شک در این زمینه به وجود یک سرمایه‌گذاری بسیار کلان و قابل توجه برای مجموعه مدیریت شهری نیاز است که بتواند با مشارکت بخش خصوصی پروژه بیمارستان هزار تختخوابی را انجام دهند.

استاندار همدان گفت: تعیین تکلیف میدان بار همدان نیز یکی از برنامه‌هایی است که باید در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی ادامه داد: این آمادگی وجود دارد که با هرگونه تغییر کاربری که ارزش افزوده‌ و درآمد پایداری برای شهر همدان داشته باشد، موافقت شود.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: در همکاری با مجموعه مدیریت شهری انتظار می‌رود، مجموعه مدیریتی شهری در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم همسو و هماهنگ باشد.

وی افزود: با توجه به مسئولیتی که بر عهده ماست، باید از طریق قانونی و منطقی مسائل و مشکلات مردم و شهر را حل و فصل کنیم.

photo_2022-03-26_11-37-37.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی