استاندار همدان: استان، آمادگی کامل برای ارسال راهیان نور به مناطق جنگی را دارد

photo_2022-03-06_09-29-36.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در ارتباط با اقدامات ستاد راهیان نور، گفت: استان، آمادگی کامل برای ارسال راهیان نور به مناطق جنگی را دارد.

استاندار همدان گفت: تلاش دستگاه‌های اجرایی و مدیران ارشد استان، در راستای فراهم کردن راهیان نور، قابل تقدیر و تشکر است.

وی تصریح کرد: در بحث راهیان نور، کلیه دستگاه‌های اجرایی، مدیران، نهادهای خدمات‌رسان، پای کار بوده و اقدامات انقلابی قابل توجهی را در این راستا انجام دادند. قاسمی‌فرزاد گفت: فضایی فراهم شد تا نسل جدید آثار گران‌بهای رزمندگان دفاع مقدس را نزدیک بازدید کنند. نسل جدید باید حماسه فرزندان و رزمندگان دفاع مقدس را نزدیک ببینند. بی‌شک روح شهدا، آثار به جای مانده از آنان اثرات معنوی فراوانی بر روی راهیان نور خواهند گذاشت.

نماینده عالی دولت در استان، در ادامه با اشاره به تاخیر سفر راهیان نور به مناطق جنگی گفت: در دوسال گذشته ویروس کرونا باعث شد کلیه سفرها و برنامه‌های فرهنگی از جمله راهیان نور با تاخیر برگزار شود.

وی افزود: امسال مقرر شد طی بررسی‌های انجام شده از سوی هیئت اعزامی ستاد راهیان نور، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مدیریت کرونا، راهیان نور انجام گیرد.

وی تصریح کرد: در این چند مدت اخیر، با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که انجام شد، امکانات مناطق مورد نظر تامین و در راستای تسهیل بازدیدکنندگان زیرساخت‌های مورد نیاز نیز ترمیم و احیا شدند تا زمینه سفر راهیان نور فراهم شود.

استاندار همدان با اشاره به امکانات مورد نیاز راهیان نور در مناطق مورد بازدید، گفت: اقدامات زیادی از جمله ساخت و ساز، ابنیه، امکانات رفاهی و اقامتی راهیان نور در مناطق مورد بازدید انجام گرفته است.

وی در پایان سخنان خود، گفت: استان آمادگی کامل برای ارسال راهیان نور به مناطق جنگی را دارد.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی