استاندار همدان: الحاق ۱۷۱ هکتار زمین در روستاهای همدان برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن

photo9913046633.jpg

استاندار همدان گفت: در روستاها ۱۷۱ هکتار زمین از اراضی منابع طبیعی برای تکمیل طرح های نهضت ملی مسکن الحاق شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد  در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار کرد: تصویب الحاق ۵۱۵ هکتار زمین در شهر ملایر برای احداث ۲ شهرک ایمان و امید برای نهضت ملی مسکن انجام شد.

وی اضافه کرد: متقاضیان جامانده از ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ملایر می‌توانند با ظرفیت موجود در شهرک‌های ایمان و امید، ثبت‌نام کنند.

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت بخش خصوصی برای برون‌سپاری طرح ها استفاده کنند اظهار کرد: ارائه اموال مازاد و بلااستفاده دستگاه‌های اجرایی برای مولدسازی مورد تاکید ویژه است و معاونت هماهنگی امور عمرانی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی موظفند این موضوع را به‌طور ویژه پیگیری کنند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: طرح های ناتمام بسیاری مانند سالن‌ها، زمین‌های ورزشی و استخرهایی که بیش‌ از ۲ دهه بلاتکلیف بود در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی وارد چرخه خدمت‌رسانی شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: تکمیل تمام طرح های نیمه‌تمام در حوزه ورزش‌وجوانان و آموزش‌وپرورش از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور، تملک دارایی و جذب اعتبارات توسط مدیران مورد تاکید است.

شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و امور عمرانی استاندار، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان، فرماندار همدان، مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی و اعضای این شورا برگزار شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی