استاندار همدان: امتحانات و کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت حضوری برگزار شوند

indexyyy.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا، گفت: شرایط کرونایی استان در وضعیت کنترل‌شده‌ای قرار دارد؛ اما مردم نباید از رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک غفلت کنند.

استاندار همدان گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان، با همه توان، تجهیز مدارس به سیستم تهویه را با اولویت قراردادن مناطق محروم ادامه دهند.

وی افزود: با انجام واکسیناسیون گسترده و ارتقاء ایمنی جامعه، مسئولان دانشگاه‌ها و مدارس استان، زمینه برگزاری حضوری کلاس‌های درس و امتحانات را در تمام مقاطع تحصیلی فراهم کنند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به مشکل خوابگاه‌های برخی دانشگاه‌های استان گفت: مشکل خوابگاه دانشجویی در استان نباید مانع بازگشایی دانشگاه‌ها شود.

وی افزود: طبق ابلاغیه وزارت کشور، کلاس‌ها و امتحانات مدارس و دانشگاه‌های استان به صورت حضوری برگزار شود.

استاندار همدان تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی استان نظارتی بر روند رعایت پروتکل‌ها و زدن ماسک و تزریق واکسن در مجموعه خود را داشته باشند.

وی افزود: در راستای ترغیب و تشویق مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام شود.

استاندار همدان واکسیناسیون روستائیان را با اهمیت شمرد و گفت: دهیاران، زمینه تزریق گسترده واکسن در روستاها را در استان فراهم کنند.

وی افزود: از کلیه ظرفیت‌ها در راستای اقناع‌سازی و تشویق مردم استان به تزریق واکسن کرونا اقدام شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: اصحاب رسانه عوارض ابتلا به کرونا و مشکلات برآمده از آن را منطبق بر واقعیت اطلاع رسانی کنند.

وی تصریح کرد: برای ارتقاء ایمنی جامعه، زمینه افزایش تزریق دز سوم واکسن کرونا در استان فراهم شود.

استاندار همدان تزریق واکسن برای بازاریان را ضروری دانست و گفت: اتحادیه‌های استان در راستای نظارت بیشتر بر اصناف و بازار برای تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به ضرورت حفظ سلامت دانش‌آموزان، گفت: آموزش و پرورش اقدامات لازم در جهت نظارت بیشتر بر مدارس استان در راستای رعایت‌پروتکل‌ها، زدن ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی را در دستور کار قرار دهد.

index.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی