استاندار همدان:انتخاب مدیران بومی متعهد در اولویت برنامه های استان است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» شامگاه شنبه در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان استان همدان با بیان اینکه بومی گزینی مطالبه به حق مردم است، اظهار داشت: از فرزندان همین شهر و دیار در رده های مختلف مدیریتی استفاده خواهیم کرد تا دین خود را به مردم ولایتمدار استان همدان ادا کنیم.

وی با ابراز گلایه از ایجاد ساختار گسترده دولتی و میز نشینی، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی، ضعف عملکرد و رسوخ فساد، گسترش بیش از حد تشکیلات است که بایستی با کاهش تصدی های دولتی و به مدد ظرفیت جوانان بازسازی و نوسازی شود. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه روح انقلابی باید در سیستم مدیریتی حاکم شود، افزود: در شرایط کنونی جامعه فرصتی برای آزمون و خطا نیست و بکارگیری افراد باتجربه و انقلابی در سیستم حاکمیتی می‌تواند بسیار چاره ساز باشد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه زمینه انتقال تدریجی مسئولیت‌ها به جوانان فراهم می شود، ادامه داد: جوانان بعد از کسب تجربه در کنار مدیران می توانند مسئولیت های اجرایی را بر عهده بگیرند.

به گفته وی، پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان استان، راهبردی و منطبق با واقعیات جامعه و دغدغه همه دلسوزان انقلاب است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل طرح شده از سوی نمایندگان این مجامع پیگیری و بررسی خواهد شد، تصریح کرد: راه حل مشکلات و مسائل، همراهی و پشتیبانی همه ارکان نظام و عموم مدیران و مسئولان است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و حمایت از تولید است که رفع آن همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری قرار دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با طرح و برنامه، بر مشکلات پیش‌رو غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه استان به همکاری و همراهی همه مجموعه ها نیاز داریم ، افزود: ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری باید مورد استفاده قرار گیرد و با تمام توان برنامه‌ها و طرح‌های خود را در راستای رونق تولید و ارتقای کسب و کار ارائه کنیم.

در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد، نمایندگان سه مجمع "پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان" استان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی