استاندار همدان : انتقال آب از تالوار به همدان یک اقدام جهادی بود

photo66090492831.jpg

استاندار همدان گفت : انتقال آب از تالوار به همدان یک اقدام جهادی بود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در شصت و هشتمین جلسه‌ی شورای حفاظت از منابع آب استان، گفت: با عنایت ویژه‌ی رییس‌جمهور محترم و در یک اقدام جهادی؛ انتقال آب از تالوار به همدان در دولت مردمی ایران قوی بعد از ۱۷ سال انجام شد.

قاسمی فرزاد  گفت : باتوجه به کم‌آبی، کشت دوم و کشت هندوانه در استان ممنوع است.

مقام عالی دولت در استان : افرادی که کشت آبی را به کشت گلخانه‌ای تغییر می‌دهند، تشویق شوند و مراحل صدور مجوزهای لازم برای آنها تسریع شود.

استاندار همدان بیان کرد : ضمن قدردانی از اصحاب رسانه و صدا و سیمای مرکز همدان، باید در بحث فرهنگ‌سازی الگوی صحیح مصرف با استفاده از نظرات کارشناسان امر، تلاش بیشتری شود.

وی افزود : همه وظیفه دارند دستاوردهای نظام را به نحو احسن اطلاع‌رسانی کنند.

photo6608980828.jpg

استاندار همدان گفت : حماسه بزرگی که در ایام اربعین خلق شد و شکوه و عظمتی که شیعیان از اقصی‌نقاط جهان به‌ویژه هموطنان ایرانی در کشور عراق به نمایش گذاشتند، بی‌نظیر بود. 

وی ادامه داد : در مسیر زائرین اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) در سطح استان همدان ۱۵۰ موکب برپا شد و به زائرین خدمات‌رسانی کردند. 

قاسمی فرزاد افزود : همه‌ی دستگاه‌های اجرایی پای‌کار بودند و تمام توان استان در بحث پذیرایی و انتقال زائرین اربعین حسینی به کار گرفته شد که قابل تقدیر است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی