استاندار همدان : انقلاب اسلامی به زنان جایگاه و تشخص داد

328970.jpg

استاندار همدان گفت: اسلام مقام زن را ارج نهاده است و انقلاب‌اسلامی به زنان جایگاه و تشخص داد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم گرامیداشت حاجیه خانم مرضیه حدیدچی دباغ، گفت: در نگاه غرب، زن یک ابزار برای استفاده‌های مادی است.

مقام عالی دولت در استان گفت: مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) در دیدار با مجموعه‌ دست‌اندرکاران کنگره‌ی ملی هشت‌هزار شهید استان، بیانات ارزشمند و گهرباری را در موضوع زن و مجاهدت‌های این بانوی بزرگ به شایستگی بیان کردند.

وی افزود: حضور زنان در انقلاب‌اسلامی یک حضور ارزشمند بود و یکی از دلایل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی وجود زنان فعال در این عرصه بود و سرعت پیروزی انقلاب اسلامی و دوام آن با به صحنه آمدن زنان اتفاق افتاد.

استاندار همدان عنوان کرد: خانم دباغ در عرصه‌های جهاد حضور داشت و این بانوی بزرگوار پیش از انقلاب تحت سخت‌ترین شکنجه‌های ساواک و پس از انقلاب منشأ اثر خیر بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: حضور فعال زنان و دختران در طول دوران انقلاب‌اسلامی و دفاع مقدس باعث تنومند شدن درخت انقلاب شده و ایران را به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل کرده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی