استاندار همدان: اهل قلم، امید را در اذهان مردم ایجاد و یاس‌زدایی کنند

55.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در جلسه آیین افتتاح و رونمایی از پوستر جشنواره رسانه‌ای و مردمی فجر استان همدان، گفت: انقلاب اسلامی در آستانه ورود به چهل‌وچهارمین بهار آزادی است.

استاندار همدان گفت: در شرایط کنونی، اصحاب رسانه "جهاد تبیین" را به شکل دقیق در دستور کار خود قرار دهند. یکی از ابعاد جهاد تبیین، تشریح دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل‌هایی که دوران قبل از انقلاب را ندیده‌اند، است.

وی افزود: دشمنان با تبلیغات مسموم در پی آن هستند تا وضعیت پیش از انقلاب را خوب و وضعیت بعداز انقلاب را بد نشان دهند.

قاسمی‌فرزاد، در ادامه با اشاره به تبلیغات کذب دشمنان، گفت: به گفته مقام معظم رهبری دشمنان به دنبال عوض کردن جای قاتل و مقتول‌اند. بنابراین با درایت و تلاش اهل قلم و اصحاب رسانه، باید مسیری را که نظام گذشته طی کرد و مسیری راکه انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل در پیش گرفت، مشخص و تبیین کنیم. نظام شاهنشاهی پایه و اساس خود را بر مبنای جهل و نادانی و مخفی کردن از مردم بنا نهاده شده بود. این در حالی است که جمهوری اسلامی، برخلاف نظام منحوس پهلوی، اساس خود را بر پایه علم، دانش و اتکا به درون و خودباوری بنا نهاده شده است.

استاندار همدان افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال پیاده کردن عدالت برای همه اقشار مختلف جامعه در دورترین نقاط کشور است.

وی تصریح کرد: با تدابیر جمهوری اسلامی منابع سرزمینی موجود در ایران، برای نسل‌های بعد حفظ و نگهداری می‌شود.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به رسالت اصحاب رسانه در بیان واقعیات و خدمات نظام، گفت: اصحاب رسانه با تبیین واقعیات و خدمات جمهوری اسلامی، مردم را در جریان امور قرار دهند. بی‌‌شک بخشی از مشکلات موجود از دولت‌های گذشته به ارث رسیده که دولت سیزدهم علاوه بر پیگیری طرح‌ها و برنامه‌های خود، به دنبال حل و فصل مشکلات است.

وی افزود: منکر کمبود‌ها و سومدیریت‌ها نیستیم، اما باید پیش رفت و برای پیشرفت کشور تلاش کرد.

نماینده عالی دولت در استان، تاکید کرد: اصحاب رسانه، مزایا و نقش طرح نهضت ملی مسکن در ایجاد اشتغال و ارتقا معیشت را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به جشنواره فجر استان همدان، گفت: جشنواره فجر فرصتی است تا خدمات دولت و دستاوردهای انقلاب اسلامی، به شکلی واقعی و وسیع منتشر شود.

وی گفت: اهل قلم نقاط امید در اذهان مردم ایجاد کرده و یاس و نا امیدی را از جامعه دور کنند.

در پایان این مراسم، از دو پوستر جشنواره فجر استان یعنی بخش رسانه‌ای و بخش مردمی، توسط دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حجت الاسلام فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری رونمایی شد.

چچ.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی