استاندار همدان: ایران‌اسلامی در هیچ زمینه‌ای اجازه جولان به دشمنان نمی‌دهد

photo_2024-04-18_19-00-49.jpg

استاندار همدان گفت: پیام "وعده صادق" این بود که اگر اراده شود، سیل موشک‌ها بر سر صهیونیست‌ها و حامیانشان فرود خواهد آمد و ایران‌اسلامی در هیچ زمینه‌ای اجازه جولان به دشمنان نمی‌دهد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در مراسم رژه نیروهای مسلح در گرامیداشت روز ارتش، گفت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دورانی که تجزیه‌طلبان و منافقان به دنبال تجزیه کشور بودند، دلاورمردانی چون سپهبد قرنی، سپهبد صیادشیرازی و بسیاری دیگر از فرماندهان ارتش به همراه نیروهای جان بر کف انقلابی، در مقابل آنها ایستادگی کرده و از مرزهای ایران دفاع جانانه‌ای کردند.

مقام عالی دولت در استان گفت: حماسه‌آفرینی‌های فرزندان رشید ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس نیز زبانزد خاص و عام است و آن‌ها در کنار نیروهای سپاه پاسداران و بسیج، در عملیات‌های مختلف حضور یافتند و با جانفشانی خود، از مرزهای ایران در برابر هجمه‌ی دشمن متجاوز حفاظت و حراست کردند.

photo_2024-04-18_19-00-45.jpg

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره بر صلح و احترام به قوانین بین‌الملل تأکید داشته و هرگز آغازگر جنگی نبوده است اما در دفاع از کیان خود، مردم و آرمان‌هایش، با هیچ احدی تعارف ندارد.

استاندار همدان بیان کرد: در عملیات "وعده صادق" تعداد محدودی موشک شلیک شد و این فقط نمایش کوچکی از قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده صهیونیست‌ها و حامیانشان حتی فکر حمله به ایران را به خود راه ندهند!

وی افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدای گرانقدر و در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و با وجود مردم بصیر، انقلابی و ولایتمدار در آرامش و امنیت کامل است.

استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فراجا و دیگر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی، حافظ نظم و امنیت در داخل و خارج از مرزها هستند.

photo_2024-04-18_19-00-57_2.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی