استاندار همدان: با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت و پشتیبانی می‌شود

photo_2021-12-24_16-22-36_2.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه با خانه صنعت، معدن و تجارت همدان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالان اقتصادی در شرایط تحریم، گفت: بر کسی پوشیده نیست که فعالان اقتصادی در چه شرایط تحریم و وضعیتی مشغول تلاش و جهاد هستند. مشکلات موجود، فعالان اقتصادی بیشتر به خاطر شرایط کشور و تحریم‌های ظالمانه‌ای است که توسط دشمنان انقلاب اسلامی اعمال شده است.

استاندار همدان، افزود: بخش عمده‌ای از مسائل فعالان اقتصادی ریشه در فرهنگی است که در کشور همچون تنگ‌نظری‌ها و نداشتن نگاه توسعه محور است.

وی با اشاره به چگونگی فعالیت برخی از تولید‌کنندگان در کشور و استان، گفت: برخی از فعالان اقتصادی که به دنبال کار و کوشش نیستند و می‌خواهند راه چندین ساله را یک‌شبه طی کنند، باعث شده تا به فعالان اقتصادی که با زحمت مشغول فعالیت هستند ضربه بزند.
فلسفه ستاد تسهیل این است که هرکجا قانون و دستورالعمل کارگر نیست، قانون تسهیل را اعمال می‌کند تا روان‌سازی صورت گیرد.

وی گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، واحدهای تولیدی و پرونده‌های فعالان اقتصادی را تک به تک بررسی و مشکلات و موانع آن‌ها را رفع اثر می‌کند.

قاسمی فرزاد، با اشاره با حمایت دولت از فعالان اقتصادی، گفت: دولت با تمام توان در کنار فعال عرصه اقتصادی قرار خواهد گرفت و از آنها حمایت و پشتیبانی می‌‌کند.

وی افزود: هرکدام از واحدهای تولیدی مشکل خاصی در زمینه تولید داشته باشند، با رجوع به ستاد تسهیل، رفع موانع خواهند شد.

استاندار همدان، با اشاره با انتخاب جوانان در عرصه‌های اجرایی، گفت: رویکرد ما به کارگیری جوانان فعال در راس امور است، تا بتوانند مسائل را با قوت جوانی و ریسک‌پذیری که اقتضای جوانی‌اش است حل و فصل کند.

وی در ادامه گفت: تقویت زیرساخت‌ها و تسهیل در امور صنعت در استان به طور جدی پیگیری خواهد شد.

قاسمی‌فرزاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره با اهمیت حمایت بانک‌ها در عرصه‌های اقتصادی، گفت: بر بانک‌ها تکلیف کردیم که در راستای جذب اعتبارات برای تقویت صنعت، معدن و تجارت استان اقدام کنند.

وی در پایان شرکت‌های دانش‌بنیان را با اهمیت شمرد و گفت: فناوری، و شرکت‌های دانش‌بنیان استان مورد حمایت قرار خواهند گرفت چون هم ارزش افزوده دارند و هم بر پایه علم خلق ثروت می‌کنند.

photo_2021-12-24_16-22-33_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی