استاندار همدان از ثبت نام ۳۲ هزار متقاضی طرح اقدام ملی و تولید مسکن در استان خبر داد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان ، سید سعید شاهرخی شامگاه شنبه در شورای مسکن استان همدان افزود: باید با برنامه ریزی دقیق و با مشارکت بخش خصوصی و با انعقاد قرارداد های برد برد، برنامه‌های جهش تولید مسکن در استان را پیش برد.

وی اظهار داشت : تاکید وزیر راه و شهرسازی بر این است تا آیین نامه تولید و جهش مسکن بررسی و برنامه ها برای تولید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور تشریح شود.

شاهرخی عنوان کرد: طرح جامع شهری همدان ، ملایر و تویسرکان مطالعه و در آن زمین های ساخت واحدهای مسکونی مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه فهرستی از اراضی برای واگذاری به این طرح باید تهیه شود، تصریح کرد: دستگاه های دولتی موظفند، زمین های مازاد خود را برای ساخت واحدهای مسکونی در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد : سازمان ثبت اسناد و املاک باید زمین های مازاد دستگاه های دولتی را مشخص کند تا آمار آن ها برای ساخت مسکن مشخص شود.

وی تاکید کرد : ساز و کارهای اداری ساخت مسکن های ملی برای جهش تولید مسکن باید برداشته شود تا به هدف تولید انبوه مسکن برسیم.

شاهرخی اظهار داشت : آیین نامه های اجرایی جهش تولید مسکن باید به صورت شفاف و دقیق برنامه ریزی شود تا در آینده مشکل ایجاد نشود.

وی ادامه داد: شهرداری ها برای صدور پروانه ساخت و فراهم ساختن زیرساخت‌ های تولید مسکن باید همکاری کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه روند تولید مسکن در استان باید تعیین تکلیف شود، افزود : در بخش ساخت و بازسازی مسکن روستایی، همدان سرآمد استان‌های کشور است و با اقدامات ومدیریت خوب، واحدهای مسکونی آسیب دیده در سیل نوروز ۱۳۹۸ به موقع بازسازی شد.

وی با اشاره به ثبت نام ۳۲ هزار متقاضی طرح اقدام ملی و تولید مسکن استان همدان، اظهار داشت: بر عملکرد طرح اقدام ملی ورود جدی کنند تا نقاط ضعف آن شناسایی شود.

شاهرخی عنوان کرد: ۶۰۰ هکتار زمین برای پیوستن به شهر همدان معرفی شده است که اگر فرایند پیوستن این زمین ها فراهم نشود در شهر همدان با مشکل مسکن مواجه خواهیم شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی