استاندار همدان: برخی عکس شهدا را نصب اما عکس آنها عمل می‌کنند

 170244137.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه اقتدار و قدرت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان، مرهون ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدای والامقام است گفت: برخی عکس شهدا را نصب اما عکس آنها عمل می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا در آیین رونمایی از اسناد سجلی شهیدان گرانقدر امین اسدی و فریدون معظمی اظهار داشت: آنچه از شهدا درس گرفتیم این است که تمام وجود و زندگی خود را برای رضای خدا هدیه کردند.

وی با تاکید بر اینکه منویات مقام معظم رهبری را باید نصب العین قرار داد و موبه‌مو انجام شود ادامه داد: برخی در داخل همسو با دشمنان، به سیاه‌نمایی اقدامات و عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌پردازند بنابراین تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امر ضروری است.

170244134.jpg

استاندار همدان سپس با حضور در منزل شهیدان سرافراز حسین و علیرضا ضرابیان با والدین این شهدا دیدار و گفت‌وگو کرد.

قاسمی فرزاد در این دیدار با تجلیل از پدر و مادر شهیدان ضرابیان، قدرت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون از خودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌های شهیدان دانست.

وی با اشاره به ضرورت تجلیل و قدردانی از خانواده شهدا، گفت: ما بدهکار شهدا هستیم بنابراین از وظایف ما، خدمتگزاری به مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدای والامقام است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی