استاندار همدان: بزرگداشت شهدا، شناساندن آن‌ها به نسل‌های آینده است

photo_2022-01-23_13-40-29.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در جلسه کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و فرماندهان و ۸۰۰۰شهید استان، که با حضور سردار احمد حق طلب مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، و سردار حمید حسام، نویسنده ادبیات دفاع مقدس، برگزار شد، گفت: نظام ستم‌شاهی مسیر جامعه را به فلاکت و بدبختی رقم زده بودم اما امام راحل با قیام و انقلاب خود، این نظام پوسیده و منحط را نابود کرد و سعادت و خوشبختی را برای مردم ایران ریل‌گذاری کرد.
استاندار همدان گفت: دشمنان انقلاب، وقتی دیدند از همه جا شکست خورده‌اند، جنگ ۸ ساله را با همراهی صدام ملعون، بر ملت ایران تحمیل کردند.

قاسمی‌فرزاد، افزود: رزمندگان ما در دفاع مقدس، در راه اعتلای بهترین ارز‌ش‌ها یعنی آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی جنگیدند. بی‌شک، با مجاهدت‌های رزمندگان، نجات، صلاح و فلاح ملت ایران ممکن شد.

وی در ادامه گفت: رهبر فرزانه انقلاب با درایت تمام توانست با یک ریل‌گذاری صحیح و درست، کشور و ملت را به سوی رستگاری و سعادت رهنمون کند.

استاندار همدان تصریح کرد: وظیفه دینی ما، ارج گذاشتن و یاد کردن از قهرمانان و سلحشوران در جامعه است.

وی افزود: باید منش، اعتقادات و راه ایثارگران، آزادگان و شهدا را به نسل‌های آینده معرفی و تسری دهیم. ضرورت دارد کنگره‌ای در شان و تراز شهدای والامقام استان همدان برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به کنگره بزرگداشت ۸هزار شهید همدان، گفت: با هماهنگی‌های مجموعه دست‌اندار‌کار کنگره، تمام توان را در نکوداشت و بزرگداشت شهدا به کار خواهیم گرفت. زیرا برگزاری کنگره یک اقدام فرهنگی موثر در راه اعتلای جامعه است که با بهترین شیوه انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: مردم استان دلباخته دین مبین اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

در پایان این مراسم، طی حکمی از سوی سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد به عنوان رئیس کنگره بزرگداشت سرداران، امیران و فرماندهان و ۸۰۰۰شهید استان منصوب شد.

photo_2022-01-23_13-40-33.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی