استاندار همدان: بنیاد برکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کارهای خوبی انجام داده است

 170345492.jpg

استاندار همدان گفت: بنیاد برکت در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان کارهای خوبی انجام داده است همچنین در حوزه اشتغالزایی و سرمایه گذاری کارهای بزرگی در دست اجرا دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد گفت: طی ۶ ماه گذشته دومین سفر سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را به همدان شاهد هستیم که اقدامات به یادماندنی برای این استان به همراه داشته است.

وی افزود: پیرو تفاهم نامه که ۶ ماه پیش داشتیم برای اجرایی کردن مفاد این تفاهم نامه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

استاندار همدان اظهار داشت: برای نمونه امروز بزرگترین مدرسه اوتیسم افتتاح شد همچنین با تبدیل یک سوله متروکه به یک کارگاه شتاب دهنده نخستین مرکز نوآوری کارگاهی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

قاسمی فرزاد ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت ۳۰ واحد سوله کارگاهی با هدف تولید محصولات به شکل صنعتی نیز امروز شروع شد.

وی گفت: در کنار آن احداث خوابگاه دانشجویی و ایجاد مرکزی برای درمان ناباروری نیز انجام شد و حمایت‌های خوبی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام در استان همدان انجام شده است.

وی تاکید کرد: این ستاد در راستای سیاست مقام معظم رهبری و اهداف بلند امام راحل خوش درخشیده است.

خودباوری و خوداتکایی جوانان از ثمرات نظام اسلامی است

استاندار همدان همچنین در آیین بهره برداری از اولین مرکز نوآوری کارگاهی کشور در همدان گفت: خودباوری و خوداتکایی جوانان از ثمرات نظام اسلامی است که امام راحل این را بنا نهاد و رهبری معظم انقلاب آن را اجرایی کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: برکات و خیرات نظام جمهوری اسلامی برای ملت ایران بسیار زیاد بوده که مهمترین آن خودباوری و خوداتکایی است در حالیکه نظام استکبار دنبال این بود که کشورمان توسعه نداشته باشد.

وی افزود: امام راحل خودباوری و خوداتکایی را در کشورمان بنا نهاد و مانیفست و نگاه امام توسط رهبر معظم انقلاب اجرا شد به گونه ای که ایران وابسته به کشوری تبدیل شده که در عرصه های مختلف در رده های نخست جهان قرار دارد.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان ادامه داد: این خودباوری را در مرحله نخست امام راحل سپس رهبری انقلاب در وجود جوانان نهادینه کرد.

قاسمی فرزاد گفت: اقدامات جهادی ستاد فرمان امام با نگاه دولت سیزدهم عجین شده است و این نگاه در پیکره دولت و سایر اجزا تسری یافت و با حمایت همه جانبه بخش های مختلف با نوآوری و خلاقیت شکل خوبی گرفته است.

وی بیان کرد: سال اول کار دولت با نگاه ویژه دولت سیزدهم به بنیاد نخبگان و توجه به فناوری و تقویت دانش محور اقدامات خوبی شد.

استاندار همدان ادامه داد: همدان طبق ارزیابی وزارت کشور در اقتصاد دانش بنیان رتبه اول کشور را کسب کرد همچنین در راستای اصلاح الگوی کشت با توجه به مشکلات و بحران آب در استان اقدامات خوبی شد.

وی گفت: برای بهره برداری از مدرسه خاص استثنایی ۱۰ میلیارد تومان از سوی دولت هزینه و مابقی توسط ستاد فرمان امام و خیران تامین شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی