استاندار همدان: بیش از هزار پروژه هفته دولت در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

 photo_2024-08-24_11-33-34.jpg

استاندار همدان گفت: هزار و ۹۲ طرح عمرانی و اقتصادی هفته دولت برای افتتاح و کلنگ‌زنی آماده شده است که ۹۷۱ پروژه افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۲۱ پروژه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان،علیرضا قاسمی‌فرزاد  در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان به مناسبت آغاز هفته‌ دولت اظهار کرد: در طول سه سال گذشته، مدیران استان منشا خدمات بسیاری بوده‌اند و در هفته دولت امسال طبق روال سنوات گذشته، پروژه‌های عمرانی و طرح‌های اقتصادی زیادی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: از تعداد ۹۷۱ پروژه قابل افتتاح در سطح استان، ۸۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۴۸ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال و ۱۴۷ طرح اقتصادی با اعتباری بیش از ۳۸ هزار و ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود که جمع کل اعتبار هزینه‌شده ۸۷ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال است.

استاندار همدان ادامه داد: با مدیریت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، پس از وقایع ناگوار پرواز اردیبهشت و شهادت آیت‌الله دکتر رییسی و همراهان ایشان، انتخاباتی موفق را برگزار کردیم و با رای اعتماد صددرصدی مجلس شاهد تشکیل دولت چهاردهم بودیم که برای این دولت آرزوی موفقیت داریم.

قاسمی فرزاد گفت: با تاسی به خون پاک شهدا، اطمینان می‌دهم که مدیران، فرمانداران و مجموعه استانداری هرگز از انجام وظایف خود غافل نبوده و پروژه‌های استان را با جدیت پیگیری می‌کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی