استاندار همدان: بیش از ۲۵میلیارد تومان تسهیلات به سه طرح استان اختصاص یافت

 169993160.jpg

استاندار همدان گفت: ۲۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از محل رونق تولید به سه طرح در استان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در سی‌وسومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: تاکید و سیاست‌ رئیس جمهور دولت سیزدهم حمایت از بخش‌های مختلف تولید است و در این راستا در استان همدان نیز این موضوع مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تولید و حمایت از تولید، بهترین پاسخ به دشمنان در شرایط کنونی است.

استاندار همدان اظهار داشت: در سفر اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در نشستی که با وی داشتند، مسائل و مشکلات حوزه خود را مطرح کردند. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مسایل و مشکلات صنایع دستی استان به ویژه معافیت مالیاتی، از موضوعاتی بود که در جلسه دیدار فعالان با وزیر صمت مطرح شد خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کنونی مسائل و موانع تولیدکنندگان به کمک دستگاه‌های اجرایی استان رفع می‌شود. 

وی افزود: در این شرایط سخت، نیاز داریم که دستگاه‌های اجرایی در کنار تولید کنندگان استان باشد چراکه مدیران دستگاه‌های اجرایی از دلسوزان و حامیان تولید و تولیدکننده‌های استان هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه  تولیدکنندگانی که در شرایط کنونی تولید و اشتغال را سر پا نگه داشته‌اند از نخبگان هستند ادامه داد: به صورت نامحسوس ارزشیابیِ دستگاه‌های اجرایی در نحوه برخورد با تولیدکنندگان فعال می‌شود. 

قاسمی فرزاد گفت: شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر تولید؛ اشتغال‌آفرین، دانش‌بنیان، هم تکلیف قانونی و هم تکلیف شرعی است و باید به آن عمل کنیم. 

استاندار همدان با بیان اینکه نگاه دولت سیزدهم حمایت و پشتیبانی از تولید و واحدهای تولیدی است ادامه داد: تکریم تولید کنندگان، تسریع در امور آنها و تشویق آنها از وظایف  دولت و دستگاه‌های اجرایی است.

9db63c05-6bbe-4cd5-9263-43cebb601374.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی