استاندار همدان تأکید کرد: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای رشد اقتصادی

photo_2024-10-14_09-38-20.jpg

استاندار همدان گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و استفاده از آن‌ها برای رشد اقتصادی استان‌، اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی مرتبط باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان در نشست با مدیرکل و مدیران تابعه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، گفت:بسترهای ارتباطی، فضایی برای رشد و نوآوری در بازارهای الکترونیکی ایجاد کرده‌اند و موجب رونق این بخش‌ها شده‌اند.

وی افزود: برای گسترش پوشش مخابراتی و اینترنتی، باید به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه شود و هر اقدامی در راستای کیفیت‌بخشی به خدمات با استقبال بیشتر مردم روبرو خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: تعامل میان دولت، بخش خصوصی و نهادهای مرتبط باید تقویت شود تا ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده شوند.

استاندار همدان بیان کرد: بخش دولتی و اپراتورهای خصوصی با همکاری یکدیگر، باید پوشش ارتباطی را در استان بهبود بخشند و نقایص موجود را رفع کنند.

وی افزود: فعالیت‌های پست نسبت به گذشته تغییرات چشمگیری داشته است به نحوی که قبلاً وسیله‌ای برای ارسال نامه‌ها و بسته‌های کوچک بود، اما اکنون در اقتصاد دیجیتال و فروش اینترنتی محصولات نقشی کلیدی دارد.

ملانوری شمسی تصریح کرد: با توسعه زیرساخت‌های مخابراتی و پستی، می‌توانیم به رشد بخش‌های صنعتی و کشاورزی نیز کمک کنیم.

photo_2024-10-14_09-38-21.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی