استاندار همدان:تا کنون 3 هزار طرح در حوزه‌های مختلف در استان افتتاح شده است

8272a241-0bb5-4a40-b585-f78f4b1dd728.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی مهندس شاهرخی استاندار همدان، در آیین افتتاح طرح‌های حوزه کشاورزی استان، ضمن تبریک هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره  شهیدان باهنر و رجایی، گفت:

مهندس شاهرخی در مراسم آیین افتتاح این طرح‌ها از برنامه‌های ویژه‌ی در هفته دولت، خبر داد و گفت: بر نامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تدارک دیده شده که پیگیری و انجام خواهند شد. در روز‌های پیشرو یادواره شهدا، به ویژه شهدای دولت، با حضور جمعی از مدیران و مسئولان و آحاد مختلف مردم استان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره شهید رجایی در استان به منظور تجلیل از خدمتگزاران صادق مردم استان در هفته دولت برگزار خواهد شد. همچنین به جهت همراهی خوب و ارزشمند اصحاب رسانه، در روزهای آینده نشست اختصاصی با اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی برگزار خواهد شد.

88fc5e23-ca68-4e88-a8d9-e3dbe181d504.jpg

استاندار همدان، به ضرورت افتتاح طرح‌های استان در روزهای پایانی دولت اشاره کرد و گفت: به واسطه ضرورت تلاش مضاعف و فاصله زمانی‌تغییر دولت، یک برنامه ۱۰۰روزه در نظر گرفته شده، تا طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی افتتاح و به بهره‌برداری برسند. لذا در این راستا از مهرماه سال گذشته تا کنون موفق شدیم ۳هزار طرح در حوزه‌های مختلف را در استان به بهره‌برداری برسانیم‌.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف طرح‌ها و پروژه‌های قابل و ماندگاری در استان به بهره‌برداری رسیده که تاثیرگذار هستند.

شاهرخی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی، گفت: فعالان اقتصادی بخش خصوصی در همه عرصه‌ها، در شرایط سخت تحریم، با حضور در خط مقابله با تحریم‌ها، توانستند صنعت، معدن، گردشگری و کشاورزی ما را سرپا نگاه دارند، این اقدام قابل تقدیر و تشکر است.

استاندار همدان به اقدامات انجام شده و فعالیت‌هایی کهخ در زمینه ایجاد اشتغال در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۲۰هزار خیاط در شهر ازندریان مشغول فعالیت هستند. همچنین 25هزار نفر در حوزه مبل و منبت‌کاری در شهرستان ملایر مشغول به کار هستند.

3698caf3-83e8-4b8b-bef6-287dbb058fbb.jpg

وی گفت: استان همدان کم‌ترین نرخ بیکاری در فصل بهار در کشور را دارد، که ریشه در سخت‌کوشی و فعال بودن مردم استان دارد.

در پایان با اشاره به اولویت‌های مدیثران و دستگاه‌های اجرایی در این روزها گفت: اولویت استان توجه و تاکید بر سلامت و پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا است که باید با جدیت دنبال شود. و همچنین توجه به اقتصاد و معیشت و تنظیم بازار از اولویت‌هایی است که تا آخرین لحظات حضور در دولت پیگیری خواهند شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی