استاندار همدان: تامین زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی نقش مهمی در توسعه استان دارد

indexثث.jpg

 با حضور استاندار همدان، در نهمین روز از دهه مبارک فجر،  طرح های بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات(پایلوت مرکز مخابرات بعثت) به بهره برداری رسید.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، استاندار همدان، در این مراسم، گفت: تلاش‌ها و زحمات مسئولان در حوزه زیرساخت، ارتباطات و مخابرات قابل تقدیر است.

استاندار همدان افزود: امروزه به برکت انقلاب اسلامی توانسته‌ایم در بسیاری از زمینه‌ها رشد و توسعه خوبی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: علیرغم تحریم‌ها و ظلم‌هایی که در کشور ما شده است، دانشمندان، کارشناسان و مدیران‌ در حوزه‌های ارتباطات و مخابرات، پیشرفت‌های خوبی را برای استان رقم زده‌اند و در این زمینه ها هرروز شاهد رشد روز‌افزون در استان هستیم.

علیرضا قاسمی فرزاد با اشاره به وابستگی اکثر فعالیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به تامین و تقویت زیرساخت‌ها، ارتباطات و مخابرات گفت: اگر در زیرساخت‌ها و ارتباطات رشد خوبی داشته باشیم، به نسبت آن نیز دز عرصه‌های دیگر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نیز رشد خواهیم کرد.

وی افزود: امروز با اقداماتی که در زمینه ارتباطات و مخابرات انجام پذیرفته، دورافتاده‌ترین نقاط روستایی استان، با دورافتاده‌ترین نقاط دنیا در ارتباط هستند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اقداماتی که در عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات بعداز انقلاب صورت گرفته با پیش از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.

قاسمی فرزاد ضمن تاکید بر تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی در روستا‌های استان گفت: در برنامه‌های رشد اقتصادی تقویت و توجه به زیرساخت‌ها به ویژه در روستا‌ها لحاظ شده است.

وی گفت: یکی از سه مشکل عمده احصا شده در استان همدان، حوزه ارتباطات است که باید در راستای آن اقدام‌های لازم را انجام داد و در همین راستا امروز هم‌زمان، ده طرح در‌حوزه ارتباطات و مخابرات، در راستای رشد و توسعه استان به بهره‌برداری رسیدند.

استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در‌ مجموعه متخصصان حوزه ارتباطات استان گفت: حوزه ارتباطات استان تعاملات بیشتری با دانشگاه و پارک علم‌و‌فناوری استان داشته باشند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اجرای طرح‌های بدیع در راستای رشد و توسعه ارتباطات و مخابرات در سایه همراهی و هم‌گرایی گفت: از طریق امکاناتی که در زمینه زیرساخت‌ها در دور‌ترین نقاط استان ایجاد شده، کشاورزان و تولید‌کنندگان در بستر فضای مجازی محصولات خود را به فروش می‌رسانند.

ق.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی