استاندار همدان: تحقق ۹۰ درصدی تعهد اشتغالزایی در استان همدان

343557.jpg

استاندار همدان گفت: بیش از ۲۰ هزار و ۷۰۰ مورد تعهد اشتغال در سال جاری داریم که ۹۰ درصد آن شامل بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ مورد محقق شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان، گفت: امیدواریم در ایام پایانی سال و سه ماه باقی‌مانده بیش از میزان تعهد استان، شغل ایجاد کنیم.

مقام عالی دولت در استان گفت: خوشبختانه یکی از بالاترین ضرایب صحت‌سنجی در سطح استان با ۸۴ درصد بوده که امیدواریم بالای ۹۰ درصد و نزدیک ۱۰۰ درصد برسد.

وی افزود: برای افزایش ضریب صحت‌سنجی از حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و دستگاه‌های نظارتی کمک خواهیم گرفت تا راستی‌آزمایی سامانه رصد را دنبال کنند و اشتغال واقعی ایجاد شود.

استاندار همدان بیان کرد: تسهیلات مشاغل‌خانگی از ۱۳۲ میلیارد تومان به ۱۶۱ میلیارد تومان افزایش یافته و در حال حاضر ۵۰ درصد که شامل بیش‌از ۸۰ میلیارد تومان است محقق شده و انتظار می‌رود این رقم افزایش پیدا کند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: در سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ میلیارد تومان سهمیه داشتیم که با جذب بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان، بیشتر از سهمیه‌ی بند الف تبصره ۱۸ در استان جذب شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی