استاندار همدان: تعللِ منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی استان به هر طریق، قابل قبول نیست

photo_2022-01-25_13-48-34.jpg

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای آغازین نظام، تحریم‌های خود را علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند. تحریم‌ها باعث شد تا مشکلاتی به وجود آید اما هیچگاه تولید در کشور متوقف نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان گفت: در واگذاری واحدهای تولیدی به درخواست‌کنندگان باید به نوعی عمل کرد که منابع و امکانات اتلاف نشود.

وی افزود: اهلیت افراد برای واگذاری واحدهای تولیدی با جدیت و طبق قانون سنجیده شود.

قاسمی‌فرزاد در ادامه با اشاره به اولویت افراد توانمند برای دریافت واحدهای تولیدی، گفت: در واگذاری‌‌ واحدهای تولیدی افراد توانمند و با تجربه در اولویت باشند.

وی تصریح کرد: در وضعیت تحریم، شرکت‌ها و واحدهایی در استان بودند که، نه‌تنها تعدیل نیرو نداشته، بلکه با مدیریت خوب توانستند واحد خود را هدایت کنند.

نماینده عالی دولت در استان، گفت: با مدیریت خوب و هدایت واحدهای تولیدی، باید منابع و ثروت استان را به سمت بهره‌وری سوق داد.

وی تاکید کرد: باید به محض بروز نخستین نشانه‌های اشکال در روند یک مجموعه تولیدی و صنعتی وارد عمل شد، تعلل یا تعطیل شدن واحدهای تولیدی استان پذیرفته شده نیست.

وی گفت: سازمان صمت و شرکت‌ شهرک‌های صنعتی، با رصد دقیق، به مجموعه‌های صنعتی و تولیدی که درگیر چالش‌ هستند، مشاوره‌های جدی و تخصصی در حوزه مدیریت ارائه کند.

استاندار در‌پایان این جلسه خطاب به بانک‌های استان گفت: بانک‌ها در واگذاری واحدهای تولیدی تملک‌شده، ضمن تسهیل‌گری اهلیت افراد را نیز مد نظر قرار دهند.

photo_2022-01-25_13-33-55.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی