استاندار همدان: توسعه فرهنگ عمومی نیازمند آموزش است

photo_2024-10-13_09-14-34.jpg

استاندار همدان گفت: فرهنگ عمومی جامعه و توسعه‌ آن وابسته به آموزش است و با نهادینه شدن آموزش صحیح در همه‌ سطوح جامعه بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، حمید ملانوری‌شمسی استاندار همدان در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: تعلیم و تربیت اساس هر جامعه پیشرفته و توسعه‌یافته است و همه انسان‌های موفق، دانشمندان و اندیشمندانی تأثیرگذار در جهان، ابتدا در کلاس درس و تحت تعلیم و تربیت یک معلم آموزش دیدند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به‌عنوان بزرگترین دستگاه‌ فرهنگی کشور، مسئولیت های بزرگی بر عهده دارد.

استاندار همدان افزود: جامعه امروز به تحول، رشد و توسعه نیاز دارد البته نیازهای جوامع با توجه به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی، تغییر می‌کند.

ملانوری‌شمسی اظهار کرد: در دنیای امروز، کشورها با سرعت در حال پیشرفت هستند و در این رقابت جهانی، جوامعی که نتوانند همگام شوند، از دیگران عقب می‌مانند.

وی اضافه کرد: کودکان و نوجوانان به لطف دسترسی به منابع آموزشی و ارتباطات مدرن، سرعت بالایی در یادگیری و دریافت اطلاعات دارند و این پیشرفت نه تنها در سرفصل‌های درسی بلکه در ارتباطات گسترده جهانی آن‌ها مشهود است.

استانداری همدان بیان کرد: همان‌طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند مدیریت آموزش و پرورش یک دغدغه جدی است و ایشان همواره بر ثبات مدیریتی و منابع آموزشی تأکید داشته‌اند که این نشان از اهمیت این حوزه دارد.

ملانوری‌شمسی اظهار کرد: قانون شورای آموزش و پرورش با هدف ایجاد نهادی مشورتی و فکری برای به‌روزرسانی سیستم تعلیم و تربیت ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این نهاد باید بتواند خود را همگام با تحولات جهانی و نیازهای جامعه به‌روز کند.

استاندار همدان اضافه کرد: بهبود سطح آموزش و ارتقاء کیفیت آموزشی در حوزه‌هایی همچون سواد رسانه‌ای و مهارت‌های اجتماعی از اولویت‌های مهم است.

ملانوری‌شمسی تأکید کرد: باید بتوان از طریق آموزش صحیح، دانش‌آموزان، دانشجویان و حتی مدیران و کارمندان را برای مواجهه با چالش‌های رسانه‌ای آماده کرد.

photo_2024-10-13_09-14-41.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی