استاندار همدان: توصیه به شرکت در انتخابات، تواصی به حق و امر به معروف است

photo9912957004_1.jpg

استاندار همدان گفت: مطابق با تأکیدات رهبر معظم‌ انقلاب(مدظله‌العالی) توصیه به شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، تواصی به حق و یکی از مصادیق امر به معروف است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در نشست صمیمی با ائمه‌ی جماعات دستگاه‌های اجرایی با تبریک سال‌روز میلاد حضرت ولی‌عصر(عج)، گفت: دشمنی مستکبران با ملت فهیم ایران اسلامی به دلیل اعتقادات عمیق دینی مردم است.

مقام عالی دولت در استان گفت : دشمن در ناآرامی سال گذشته قصد دوقطبی‌سازی و ایجاد جنگ داخلی در کشور را داشت اما با رهبری داهیانه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی، نقشه‌های شوم آن‌ها خنثی شد.

وی افزود: مستکبران و عوامل آنها با سیاه‌نمایی سعی در کمرنگ جلوه‌دادن دستاوردهای نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی و خدمات دولت مردمی و انقلابی ایران قوی دارند.

استاندار همدان بیان کرد: روحانیون و مبلغین دینی با تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، در جامعه امیدآفرینی می‌کنند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اکنون حضور در پای صندوق‌های رأی یک جهاد در مقابل دشمنان و هر رأی که به صندوق انداخته می‌شود، تیری بر قلب دشمن است.

photo9912957576_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی