استاندار همدان: تولید‌کنندگان استان توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه محیط زیست داشته باشند

 photo_2022-02-08_07-46-56.jpg

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، در مراسم راه‌اندازی مجدد دو پروژه تولیدی راکد(اسپاد کاغذ ماهان و تیز رو پرش ماهان) که پس از سال‌ها دوباره به چرخه تولید برگردانده شدند، گفت: تولید‌کنندگان استان توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه محیط زیست داشته باشند.

استاندار همدان در این مراسم، گفت: نیروی هوایی نقش اساسی در زمان دفاع مقدس ایفا کرد. نیروی هوایی شهدای زیادی از جمله ۱۱۰ شهید در زمان دفاع مقدس تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد.

وی گفت: در سایه شومِ تحریم‌ها فضای مناسبی به وجود آمد تا واحدهای صنعتی بتوانند قطع وابستگی هرچه بیشتر را رقم بزنند.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری در دیدار با تولید کنندگان و صاحبان صنایع فرموده بود، صاحبان صنایع و کارکنان آن‌ها، افسران و سربازان جنگ اقتصادی‌اند.

قاسمی‌فرزاد در ادامه گفت: تلاش همه کسانی که در جهت تولید، قطع وابستگی، ایجاد اشتغال فعالیت می‌کنند قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: تلاش می‌شود مسیر عرصه تولید و مشکلات تولید‌کنندگان تسهیل، حمایت‌های لازم نیز از صنایع استان انجام گیرد.

وی با اشاره به اهمیت بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید، گفت: با همکاری مجموعه مدیریتی استان، این واحد تولیدی که بیش از ۲۷ سال راکد و تعطیل مانده بود، به چرخه تولید برگردانده شد. بدون شک مسیری که در استان در پیش گرفته شده، احیا واحدهای تولیدی راکد، و جلوگیری از تعطیل شدن آن‌ها، فعال کردن واحدهای نیمه فعال و در اختیار قرار دادن واحدهای تحت تملک بانک به افراد توانمند و تحول‌خواه است.

استاندار همدان افزود: با حمایت از تولید و رفع موانع و مشکلات آن‌ها، به دنبال ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم هستیم.

وی تاکید کرد: کلیه مجموعه مدیریتی استان و بانک‌ها مکلف به حمایت از تولید، ایجاد زمینه‌ای برای بازتوانی توسعه و رونق اشتغال در استان هستند.

نماینده عالی دولت در استان، با اشاره به ظرفیت‌های پایگاه شهید نوژه، گفت: مجموعه پایگاه شهید نوژه یکی از ظرفیت‌های شهرستان کبودرآهنگ و استان همدان است. در پایگاه شهید نوژه حمایت‌ها و خدمات خوبی از شهرستان و مردم شریف کبودرآهنگ انجام گرفته که قابل تقدیر است.

وی خطاب به مدیران شهرستان کبودرآهنگ گفت: مسئولان شهرستان کبودرآهنگ در راستای ایجاد تعامل پیوسته، مستمر و متقابلی با پایگاه شهید نوژه برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: از توسعه پروژه‌های تولیدی اسپاد کاغذ و تیز رو پرش ماهان حمایت می‌شود. چون نگاه دولت سیزدهم، حمایت از تولید و رفع موانع آن‌ها است.

وی‌ گفت: مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای فراهم کردن زیرساخت‌ها، در کنار واحدهای تولیدی استان قرار خواهد گرفت.

استاندار همدان با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفظ آن برای نسل‌های آینده راستای توسعه پایدار، گفت: تولید‌کنندگان استان توجه ویژه‌ای نسبت به حوزه محیط زیست و تاثیرات واحدها بر آن را داشته باشند؛ بنابراین توجه واحدهای تولیدی به محیط زیست باید به گونه‌ای باشد تا بتوان توسعه پایدار را در استان رقم زد.

وی همچنین افزود: برخی از واحدهای صنعتی، در فرايند توسعه بدون برنامه‌ریزی قرار گرفته و اين مساله ی‌تواند در روند توسعه آتی، خسارات زيست محيطی غير قابل جبرانی را ايجاد نمايد. بدون شک برای بیشتر مردم زندگی در یک محیط با کیفیت به معنی زندگی کردن در شهری است که تاًمین محیط زیست آن با دقت اداره شده باشد.

photo_2022-02-08_07-49-52.jpgphoto_2022-02-08_07-49-49.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی