استاندار همدان : جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی استان همدان در جهان بی‌مانند است

photo6966938192.jpg

استاندار همدان گفت : جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی استان همدان در جهان بی‌مثل و مانند هستند و چهارفصل بودن، آب و هوای منحصربه فرد، فضاهای طبیعی بسیار مفرح و دلربای استان برای گردشگران داخلی و خارجی جذابیت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در ویژه‌برنامه‌ی پاسداشت روز جهانی جهانگردی و هفته‌ی گردشگری، گفت: غارعلیصدر، گنج‌نامه و محوطه‌ی تاریخی هگمتانه بال‌های گردشگری استان هستند

مقام عالی دولت در استان گفت : تهیه‌ی نقشه‌ی راه گردشگری استان از اهمیت بالایی برخوردار است و اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید پیگیر تدوین آن باشد.

استاندار همدان عنوان کرد : در عرصه‌ی گردشگری باید از ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را کرد و تمام بخش‌ها و زیرساخت‌ها باید به صورت متوازن دنبال شود.

وی افزود : پایه‌های اقتصاد استان در طول سال‌های گذشته بر کشاورزی بنا شده بود و به دلیل بحران آب باید به الگوی کشت گلخانه‌ای و کشت محصولات کم‌آب‌بر سوق داده شود، در حالی که استان همدان ظرفیت اقتصاد بر پایه‌ی گردشگری را نیز دارد.

photo6966105026.jpg

قاسمی فرزاد عنوان کرد : به صنعت گردشگری توجه ویژه داریم و با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم، زیرساخت‌های لازم برای توسعه‌ی این صنعت در استان درحال آماده‌سازی است.

استاندار همدان ادامه داد : همه‌ی فعالین حوزه گردشگری در اجرای نقشه‌ی راه گردشگری نقش مهمی ایفا می‌کنند و دولت نیز نقش حمایتی و پشتیبانی دارد. 

قاسمی فرزاد تصریح کرد : در بحث ثبت‌جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان، همه‌ی مجموعه‌ها در استان پای کار بودند.

وی افزود : آراستگی مرکز تاریخی شهر همدان با همت و تلاش تمامی دستگاه‌ها خصوصاً فرمانداری، شهرداری، دستگاه‌های خدمات‌رسان، شرکت‌های آب، گاز، برق و مخابرات صورت گرفت و این آراستگی محدوده‌ی ثبت جهانی باید حفظ شود.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی