استاندار همدان: جایگاه والای زنان در انقلاب اسلامی ایران نمایان شد

photo10263693262_1.jpg

استاندار همدان: امام عظیم‌الشأن(ره) یک جایگاه و شخصیت والا نشأت گرفته از احکام نورانی قرآن و اسلام به زنان اعطاء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در جلسه‌ی ستاد استانی کنگره ملی بانوی مبارز و انقلابی مرضیه حدیدچی(خواهر دباغ)، گفت: پس از قرن‌ها در انقلاب اسلامی تبلور پیرو راستین پیامبر اکرم(ص) در امام عظیم‌الشأن(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) نمایان شد.

مقام عالی دولت در استان گفت: مردان بزرگی همچون سلیمانی‌ها، همدانی‌ها و باکری‌ها توسط امامین انقلاب اسلامی ترتیب شده‌اند.

وی افزود: اما پس حضرت فاطمه‌زهرا(س) در طول قرون متمادی به دلیل ظلمی که در حق زنان شده بود تا انقلاب اسلامی از بانوان شخصیت برجسته‌ای معرفی نشده بود.

استاندار همدان بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام عظیم‌الشأن(ره) با همراهی زنانی مانند خانم حدیدچی(دباغ) پیروز شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: باید سرگذشت خانم دباغ را به عنوان شخصیت برجسته و یک سلسله‌ی جلیله از زنان برای نوجوانان و جوانان تبیین کرد.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب(مدظله‌العالی) با تأکید بر شخصیت والای زنان فرمودند؛ اگر مردی به اوج می‌رود از دامان پاک زنان است.

استاندار همدان گفت: مخاطب کنگره باید نوجوانان و جوانان در مدارس و دانشجویان در دانشگاه‌ها باشند تا بتوان اسلام رشد یافته در بستر ایران را تبیین کرد.

وی در خاتمه بیان کرد: باید مفاخر و بزرگان خود را معرفی و الگوسازی کنیم و طراز خانم حدیدچی در سطح بین‌المللی است. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی