استاندار همدان جزییات سی امین سفر استانی رییس جمهور را تشریح کرد/ سفری پربرکت با امید و اعتماد

169821042.jpg

استاندار همدان ضمن تشریح برنامه ها و جزییات سی امین سفر استانی رییس جمهور، گفت: سفر پر خیر و برکت رییس جمهور به دیار هگمتانه علاوه بر تسریع روند رشد و توسعه استان، موجب افزایش شور و نشاط و تقویت امید و اعتماد مردم خواهد شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گفت و گوی ویژه تلویزیونی با مردم استان همدان با محوریت سفر استانی رییس جمهور، اظهار داشت:  انتطار چندین ماهه مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان برای دیدار با رییس جمهور به پایان رسیده و آیت الله رییسی روز پنج‌شنبه(۶ مرداد) مهمان مردم این استان خواهند بود.

برنامه های سفر رییس جمهوری به استان همدان

استاندار همدان در ادامه به تشریح جزییات و برنامه های رییس جمهور در سفر به این استان پرداخت و گفت: رییس جمهور، صبح روز پنج‌شنبه با تشریفاتی ساده از طریق فرودگاه وارد همدان می شود و در ادامه برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهند رفت.

قاسمی فرزاد افزود: در ادامه و در ساعت ۱۱ روز پنج‌شنبه، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد و پس از آن برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها، جلسات کاری شامل دیدار با نخبگان، شورای اداری، بازدید سرزده و در نهایت نشست خبری سفر انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین ارتباط جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر کرده و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارایه می کنند.

به گفته وی، بر اساس برنامه ریزی ها، وزیر کشور در شهر همدان، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رییس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت نیز در شهرستان های رزن و درگزین حضور یافته و علاوه بر دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسایل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رییس جمهور، بیان می کنند.

روحیه عدالت محوری و فساد ستیزی آیت الله رییسی

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: آیت الله رییسی در مناصب مختلف از جمله ریاست قوه قضاییه و دادستانی کل کشور همواره بر مبنای عدالت محوری و فساد ستیزی عملکردی موفق داشته اند.

رویکرد مردمی دولت مبتنی برگرفته از شخصیت و روش اخلاقی رییس جمهور

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت کاملا مردمی است، اظهار داشت: روش و سیره رییس قوه مجریه حاکی از مردمی بودن دولت و آیت الله رییسی در اداره امور کشور است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی