استاندار همدان: جمعیت هلال‌احمر در ایام همه‌گیری بیماری کرونا در کنار کادر درمان مجاهدت کردند

 صسصص.jpg

استاندار همدان گفت: جمعیت هلال‌احمر در ایام همه‌گیری بیماری کرونا در کنار کادر درمان مجاهدت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در دیدار با مدیرعامل، معاونین و جمعی از اعضای جمیعت هلال‌احمر استان به مناسب هفته هلال‌احمر گفت: جمعیت هلال‌احمر در ایام همه‌گیری بیماری کرونا در کنار کادر درمان مجاهدت کردند

وی افزود: خدمات جمعیت هلال‌احمر یادآور ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است

استاندار همدان با اشاره اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره قدردان زحمات اعضای جمعیت هلال‌احمر هستند، گفت: اساس جمعیت هلال‌احمر در کشور ما برگرفته از تعالیم اسلام و با نگاهی انسان دوستانه است و اقدامات این جمعیت همیشه مورد تکریم و احترام مردم بوده است.

وی ادامه داد: در مکتب اسلام تأکید خاصی برای کمک به هم‌نوع شده است که بالاترین آن ایثار و از خودگذشتگی افراد است و اعضای جمعیت هلال‌احمر باید این روحیه را در خود تقویت کنند.

مقام عالی دولت در استان با تاکید بر اینکه جمعیت هلال‌احمر استان همدان باید آموزش‌‌های لازم را جهت بالا بردن سطح آگاهی مردم به کار گیرد، افزود: اعضای جمعیت هلال‌احمر در تمام طول سال و حتی در ایام تعطیلات نوروز و همچنین در بلایای طبیعی همواره کمک‌رسان مردم هستند.

وی اضافه کرد: سال گذشته برای تأمین آب شرب در همدان، مدیران و اعضای جمعیت هلال‌احمر حضوری پُر رنگ و تأثیرگذار داشتند و حتی در محلات شهر آب آشامیدنی توزیع می‌کرند.

قاسمی فرزاد گفت: خدمات انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر جهانی است و اولین گروه خارجی که برای کمک به زلزله زدگان ترکیه وارد آن کشور شد، جمعیت هلال احمر ایران بود که مورد تقدیر صلیب‌سرخ جهانی نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: در‌ سیره زندگی پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین (ع) ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سفارش شده است و در عصر حاضر نیز مقام معظم رهبری به این صفات والا و ارزشمند تأکید ویژه دارند.

استاندار همدان گفت: تقویت و ارتقا خدمات جمعیت هلال‌احمر به مردم شریف استان مورد تأکید ویژه است.

سسسیب.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی