استاندار همدان: جوان تراز انقلاب‌اسلامی با فرهنگ نماز تربیت می‌شود

345025.jpg

استاندار همدان گفت:توجه بیشتر روحانیون و حوزه‌های علمیه به مدارس و دانشگاه‌ها ضروری است تا بتوانیم با پرورش نسل دینی و ایمانی در مقابل هجمه‌هایی که از سوی استکبار جهانی علیه ایران اسلامی شکل گرفته، ایستادگی کنیم.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در اجلاس استانی نماز، گفت: عبودیت و بندگی در مقابل خداوند متعال در رأس همه‌ی امور انسان‌ و حائز اهمیت ویژه است.

مقام عالی دولت در استان گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرمودند؛ پیامبران الهی هیچ اختلاف نظری با یکدیگر ندارند چراکه مقام بندگی و عبودیت الهی را درک کرده‌اند.

وی افزود: اگر بخواهیم جامعه به سمت رستگاری حرکت کند باید نماز در رأس امور باشد چراکه به تجربه ثابت شده نمازگزاران کمتر دچار انحراف می‌شوند.

استاندار همدان بیان کرد: نماز از خانه و خانواده و مدرسه و دانشگاه باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: فرهنگ اقامه‌ی نماز به عنوان یک فرهنگ تعالی‌بخش می‌تواند زندگی فرزندان و جامعه را به صلاح و رستگاری برساند.

وی افزود: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل تمامیت استکبار جهانی مستحکم ایستاده به واسطه‌ی توسل به اسلام، قرآن و نماز است.

استاندار همدان گفت: استانداری همدان و معاونین، مدیران و مسئولین از هیچ تلاشی برای اعتلای فرهنگ نماز دریغ نکرده و نمی‌کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی