استاندار همدان: حضور بسیجیان در عرصه‌ی جهادتبیین ضروری است

photo9207377468_1.jpg

استاندار همدان گفت: بسیجیان در هر نقطه‌ای حضور پیدا کنند، مایه‌ی خیر و برکت هستند و مشکلات را بر طرف می‌کنند و اکنون حضورشان در عرصه‌ی جهادتبیین ضروری است.

 به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز جمعه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان، گفت: برای خلق حماسه در ۱۱ اسفندماه، باید دست در دست یک‌دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری‌اسلامی را در راستای جهاد تبیین بیان کنیم.

مقام عالی دولت در استان گفت: فرهنگ‌سازی مناسب به طور مستقیم و گسترده در تمام زمینه‌ها حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه دشمن نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران و فرهنگ ما را نشانه گرفته و تصمیم به تخریب بنیان خانواده و جامعه دارد، گفت: مسائلی که دغدغه‌ی نخبگان و اندیشه‌ورزان است، دغدغه‌ی مسئولین اجرایی نیز هست.

قاسمی فرزاد همچنین با اشاره به اینکه پردیس دانش‌بنیان برای اولین بار در کشور در استان همدان تشکیل شده است، اظهار داشت، با استفاده از فناوری‌های نوین دانش‌بنیان به دنبال افزایش بهره‌وری و کاهش مصرف آب هستیم.

photo9207372184.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی