استاندار همدان: حضور کارفرما و کارگر در کمیته‌های تجدیدنظر مشاغل سخت و زیان‌آور الزامی است

photo10194026847_1.jpg

استاندار همدان گفت: اگر قرار است در کمیته‌ی تجدیدنظر مشاغل سخت و زیان‌آور در مورد شخصی قضاوت شود، آن شخص باید حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در شصتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیمای مرکز همدان، گفت: با همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی مقرر شد تولیدکنندگان مسئول امور مربوط به بیمه و مسائل تأمین اجتماعی کارکنان خود باشند.

مقام عالی دولت در استان گفت: در جلسات رسیدگی به پرونده‌های کارگری و کارفرمایی حتی با وجود نمایندگان کارگران و کارفرمایان، باید شخص کارفرما و کارگر نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: برای تسهیل در روند جلسات تجدیدنظر، اتاق بازرگانی برای معرفی افراد خبره به عنوان مشاور اعلام آمادگی کرده است.

استاندار همدان بیان کرد : در جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مسائل و مشکلات فعالین اقتصادی و تولیدکنندگان بررسی و چاره‌اندیشی می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اگر مسائل مهم در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان مرتفع نشود، به شورای گفتگو در سطح ملی، وزرای محترم و در نهایت رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ارجاع می‌شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی