استاندار همدان: حمایت از واحدهای تولیدی و رفع موانع موجود مهم‌ترین ماموریت مدیران است

b03315a3-205c-4545-8996-56473544e7e9_1.jpg

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ، «علیرضا قاسمی فرزاد» روز سه شنبه در چهل و چهارمین کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، افزود: برهمین اساس «ستاد تسهیل و رفع موانع تولید» از مهم‌ترین کارگروه ها در دولت و به تبع آن در استان است که باید مصوبات آن با جدیت پیگیری و اجرا شود. 

وی با تاکید بر لزوم حضور اثربخش و مستمر مدیران کل دستگاه های اجرایی در ستاد تسهیل استان همدان، اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها با حمایت از واحدهای تولیدی می‌توان زمینه برای تحقق سیاست های دولت و شعار سال برای رونق تولید و رشد اقتصادی را فراهم کرد که در این ارتباط ستاد تسهیل ظرفیت مناسب برای فراهم کردن بستر حمایت از تولیدکنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان را دارد.

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت تسریع در روند انجام کارها برای مانع زادیی از مسیر فعالیت موثر واحدهای تولیدی، گفت: ایجاد هر گونه وقفه و یا کوتاهی در مسیر انجام کارها به طور قطع موجب ضرر و زیان تولید کنندگان و واحدهای تولیدی در سطح استان خواهد شد.

قاسمی فرزاد با اشاره به پیگیری های انجام شده برای تسهیل فرآیند فعالیت واحدهای تولیدی استان همدان، افزود: در همین ارتباط مقرر شد شرکت های آب منطقه ای و برق استان در خصوص تقسیط هزینه انشعاب برق و آب واحدهای تولیدی جدید با سرمایه گذاران بخش خصوصی نهایت همکاری و مساعدت را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی و تولیدی مهم‌ترین ماموریت مدیران اجرایی در استان است، گفت: حمایت از واحدهای تولیدی برای فراهم کردن بستر رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی مولد و پایدار بسیار مهم و ضروری است.

در این جلسه مسایل و مشکلات طرح های تولیدی کشتارگاه شرکت پارس تجارت کشاورزان اسدآباد، شهرک گلخانه‌ای کبودرآهنگ و مهان کاغذ تویسرکان و همچنین ذخیره سوخت واحدهای تولیدی استان نیز بررسی و تصمیمات مناسب برای رفع این مسایل(حوزه آب، برق و سوخت) اتخاذ شد.

در ادامه این جلسه ۱۰ تصمیم برای تسهیل فعالیت و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان به عنوان مصوبات ستاد اتخاذ شد. 

استان همدان دارای حدود ۲ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی فعال است و از ابتدای امسال ۴۳ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری همدان تشکیل شده که حاصل آن بیش از ۱۶۰ مصوبه برای گره گشایی از صنایع و کارخانه ها است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی