استاندار همدان: حوزه و افراد مشمول بخش کارآفرینان باید گسترش یابد

photo6562667878.jpg

استاندار همدان گفت: اگر یک‌هزار و ۲۰۰ مجموعه تولیدی داریم باید یک‌هزار و ۲۰۰ نفر کارآفرین برتر داشته باشیم و به سمت دانش‌بنیان حرکت کنیم، مدیران دولت مردمی ایران قوی با شجاعت و ریسک‌پذیری بالا به دنبال همین موضوع هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در نشست با هیأت امنای کارآفرینان برتر استان، گفت: رویکرد مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در همه دوران‌ها و در دهه‌ی اخیر به تسهیل‌گری و حمایت از تولید بوده و همواره بر این موضوع توجه و تأکید ویژه دارند.

قاسمی فرزاد گفت: این موضوع یک الگو و سرمشق برای همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هرکسی که بتواند خلاقیت، نوآوری و شجاعت داشته باشد و وارد عرصه سرمایه‌گذاری شود، کارآفرین است. 

استاندار همدان گفت : در استان همدان افرادی داریم که به تولید عشق می‌ورزند و این قابل تقدیر هستند و ترکیب دانش‌بنیان، تجربه و حضور نیروهای خلاق معجزه می‌کند و اکنون کشور در مسیر رشد و ترقی قرار دارد.

وی افزود: توسعه در استان همدان باید در صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری به صورت متوازن پیشرفت کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی