استاندار همدان: حُسن‌خُلق مدیران کانون‌های فرهنگی مساجد، مهمترین عامل جذب نوجوانان و جوانان

 photo10323018867_1.jpg

 

استاندار همدان گفت: حُسن‌خُلق مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، مهمترین عامل و کلیدواژه‌ی جذب نوجوانان و جوانان به سوی قرآن و معارف اسلامی است، که باید تقویت و حفظ شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در نشست صمیمی با مدیران منتخب کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: مساجد و نمازجمعه اولین پایگاه‌های فرهنگی بودند و باید جایگاه کانون‌های فرهنگی مساجد به درستی درک شود.

مقام عالی در استان گفت: بهترین کار در تعلیم و تربیت دینی، آموزش عملی و رفتاری در برنامه‌های جانبی اوقات فراغت و اردوهای جمعی کانون‌های فرهنگی، هنری صورت گیرد.

وی افزود: مطابق سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی با نگاه فرهنگی به مباحث بودجه‌ای می‌پردازیم.

استاندار همدان بیان کرد: در سال گذشته موضوع آبرسانی به همدان در اولویت بود که پس از ۱۷ سال با دستور رئیس‌جمهور محترم حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، انتقال آب همدان در مدت ۶ ماه و احداث تصفیه‌خانه در مدت یکسال انجام شد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۴۰۳ اعتبارات خاصی را برای کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد پیش‌بینی کند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی