استاندار همدان خبر داد: سرمايه‌گذاري سه‌ هزار ميليارد توماني بخش خصوصي در صنايع معدني همدان

استاندار همدان گفت: بيش از سه هزار ميليارد تومان براي احداث واحدهاي صنعتي معدني توسط بخش خصوصي در استان سرمايه گذاري شده که بخشي از آنها در ماه هاي آينده به بهره برداري مي‌رسد.

به گزارش اداره کل عمومي استانداري همدان، «سيدسعيد شاهرخي» در جريان سفر به اسدآباد و بازديد از شرکت «کنسانتره کاسپين صنعت» اين شهرستان، اظهار داشت: در حوزه فرآوري سنگهاي معدني پروژه هاي مهمي در حال اجراست که در ايجاد ارزش افزوده و جلوگيري از خام‌فروشي مواد معدني استان همدان بسيار اثرگذار است.

وي اضافه کرد: بيش از 30 نوع مواد معدني از معادن استان استخراج مي شود که در گذشته اين مواد به صورت خام عرضه مي‌شد که زيبنده اين منطقه نبود.

استاندار همدان با اشاره به تدوين برنامه جهش توليد در استان گفت: بيش از هشت هزار ميليارد تومان پروژه در اين راستا در حال اجرا است که 6 هزار ميليارد تومان آن توسط بخش خصوصي و 2 ميليارد تومان توسط دولت در حال انجام است.

شاهرخي خاطرنشان کرد: سياست ما در استان حمايت از واحدهاي توليدي است و هيچ مشکلي در زمينه فراهم کردن زيرساخت‌هاي لازم نداريم.

او منطقه ويژه اقتصادي «جهان آباد» به وسعت هزار و 100 هکتار و برخوردار از زيرساخت‌هاي برق، آب و گاز را آماده سرمايه‌گذاري دانست و افزود: در شهرستان اسدآباد نيز، اراضي خوب و مطلوبي براي سرمايه‌گذاري وجود دارد که قابل توجه است.

استاندار همدان تصريح کرد: شهرک‌هاي صنعتي براي سرمايه‌گذاري بخش خصوصي آماده واگذاري است و دستگاه‌هاي اجرايي در کوتاه‌ترين زمان اقدامات لازم براي سرمايه‌گذاران فراهم مي کنند.

وي در پايان از شرکت کنسانتره کاسپين صنعت به عنوان يکي از کارآفرينان کشوري ياد کرد و از زحمات مديران اين مجموعه در ايجاد اشتغال و توسعه اقتصادي شهرستان اسدآباد قدرداني کرد.

استاندار همدان امروز و در ادامه سفرهاي شهرستاني خود به اسدآباد سفر کرد و ضمن ديدار و گفت وگو با مسوولان محلي و شرکت در جلسه شوراي اداري، از روند ساخت و ساز چند طرح عمراني و صنعتي در اين شهرستان بازديد کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی