استاندار همدان: دانش آموزان با آثار سوء مصرف موادمخدر آشنا شوند

photo7238102712.jpg

استاندار همدان گفت: به منظور پیشگیری از گرایش افراد به سمت مواد مخدر باید برنامه های فرهنگی را از سنین پایه آغاز نمود و در گام نخست باید با حضور در مدارس دانش آموزان را با آثار سوء مصرف مواد مخدر آشنا کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌ فرزاد روز سه‌شنبه در نشست مجمع عمومی و انتخابات هیأت امنا و هیأت مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان همدان افزود: دشمنان نظام اسلامی گروه سنی فعال جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده و درصدد هدایت آنها به مصرف مواد مخدر هستند. 

وی، بهترین حربه برای بی اثر کردن توطئه دشمنان را توجه و مقدم شمردن مولفه پیشگیری دانست و اضافه کرد: مجموعه یاریگران زندگی باید با حضور در مدارس نسبت به آگاهی‌بخشی اقدام کنند.

استاندار همدان ادامه داد: همچنین می توان نمایشگاه مبارزه با موادمخدر را در مدارس و آموزشگاه ها دایر کرد تا دانش آموزان عاقبت مصرف مواد مخدر را از نزدیک شاهد باشند.

قاسمی فرزاد بیان کرد: پیشگیری و فرهنگ‌سازی در توفیق امر مقابله با پدیده شوم مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا مجموعه آموزش و پرورش باید دانش‌آموزان را از مقطع پیش‌دبستانی و دبستان باید با آثار مخرب این بلای خانمانسوز آشنا کند.

وی یادآور شد: استان همدان دارای ۲ مرکز ماده ۱۶ در شهرستان های کبودرآهنگ و نهاوند برای پذیرش معتادان متجاهر است که با توجه به قدمت مرکز کبودراهنگ باید نسبت به توسعه فضا و امکانات آن توجه شود.

استاندار همدان اظهارکرد: قاچاقچیان در عصر کنونی به سمت تهیه و تولید موادمخدر به شیوه صنعتی هدایت شدند در حالی که آثار این محرک ها بسیار بیشتر از مواد مخدر سنتی است که این مهم ضرورت جدیت بیشتر در مقابله با مواد مخدر را می رساند.

photo7238032036.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی