استاندار همدان: دانش‌آموزان باید به سلاح علم و دانش روز دنیا مجهز شوند

 

photo7672040308.jpg

استاندار همدان گفت: دانش‌آموزان بسیجی باید تا سرحد امکان و توان به علم و دانش روز دنیا مجهز شوند و جزو سرآمدان باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای بسیج دانش‌آموزی استان، گفت: امید به آینده و امیدآفرینی از شاخصه‌های دانش‌آموزان بسیجی است

مقام عالی دولت در استان گفت: دانش‌آموزان در دوران دفاع‌مقدس برای حفظ و مانایی اسلام و کشور در عرصه‌ی نبرد حق علیه باطل شرکت کردند و امروز باید در جهاد علم و دانش برای رویایی با دشمنان ایران اسلامی آماده شوند.

وی افزود: امروزه جبهه‌های جنگ و دفاع‌مقدس در عرصه‌های اقتصادی، علمی، فناوری و تجهیزاتی است.

استاندار همدان بیان کرد: آرمان‌خواهی در کنار انطباق درخواست‌ها با واقعیات، یک شخصیت کامل از دانش‌آموزان می‌سازد و اگر فقط به آرمان‌ها توجه کنید و واقعیات را در نظر نگیرید، ممکن است به یأس و دلسردی مبتلا شده و از مسیر باز بمانید.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: سال گذشته در راستای اعزام دانش‌آموزان به سفر معنوی راهیان نور  دو اردوگاه در اهواز و خرمشهر توسط مجموعه‌ی معاونت امور عمرانی استانداری همدان و شهرداری به صورت کامل بازسازی شد و با امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی تکمیل شد.

وی ادامه داد: بازدید دانش‌آموزان از غار شگفت‌انگیز علیصدر در قالب اردوهای علمی با تخفیف ۷۰ درصدی انجام می‌شود و باغ موزه دفاع‌مقدس نیز به صورت رایگان پذیرای دانش‌آموزان و اردوهای دانش‌آموزی است.

photo7672353559.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی