استاندار همدان در بازدید از مجموعه بانک مسکن استان: مسیر خدمتگذاری به مردم، نیاز به فعالیت شبانه روزی مدیران دارد

photo_2022-01-20_13-31-14.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، پس از مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مجموعه بانک مسکن استان بازدید و از نزدیک با کارکنان و مراجعه‌کنندگان دیدار و گفت‌وگو کرد و در این دید و بازدید گفت: مسیر پر تلاطم و سختی در پیش داریم، یکی‌از آن‌ها احداث ۱۰۰هزار مسکن در طی چهار سال است که باید ساخته و به مردم واگذار شوند. بیش از ۵۰هزار واحد از ۱۰۰هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر همدان ساخته خواهد شد.

استاندار همدان گفت: بی‌شک برای ساخت‌ ۵۰هزار واحد مسکونی در شهر همدان به تسهیلات بانکی نیاز خواهد شد.

وی افزود: دولت پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه تسهیلات توسط بانک مسکن در جهت ساخت و ساز، انجام داده است.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به نقش بانک مسکن در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گرچه بانک‌های دیگری در استان در امر تسهیلات بانکی ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مشارکت دارند اما بار عمده کار بر دوش بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی، است.
وی افزود: بانک مسکن، اقدامات موثر و فعالیت‌های قابل توجهی در راستا تسهیلات بانکی ساخت و ساز مساکن برعهده داشته که تا کنون به خوبی انجام و اجرا کرده است.

استاندار همدان در ادامه، گفت: با توجه به ظرفیت و تجربه بانک مسکن، امید می‌رود در مسیر پیشرو یعنی طرح نهضت ملی مسکن، همچون گذشته به خوبی طی و رضایت‌مندی مردم را جلب کند.

photo_2022-01-20_13-31-12.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی