استاندار همدان در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت کرونا همدان: هرگونه مراسمی در شهرهای استان، باید با مجوز فرمانداری‌ها انجام گیرد

photo_2022-02-01_20-53-28.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، در جلسه فوق‌العاده ستاد استانی مدیریت کرونا، گفت: مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت و از اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

استاندار همدان، گفت: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در جامعه و ضرورت بررسی اوضاع بستری‌های ناشی از این ویروس منحوس و میزان فراگیری آن، جلسه فوق‌العاده‌ ستاد استانی مدیریت کرونا با حضور اعضای محترم ستاد استانی تشکیل شد‌.

وی تاکید کرد: برگزاری هرگونه مراسمی در سطح استان باید با مجوز فرمانداری‌ها صورت گیرد.

وی افزود: برگزاری هرگونه مراسمی در سالن‌ها و تالارها با طرفیت حداکثر ۲۵ درصد مجاز می‌‌باشد، در غیر اینصورت برخورد قانونی می‌شود.

قاسمی‌فرزاد گفت: برنامه‌های دستگاه‌هایی اجرایی در مدت یک‌و نیم ساعت و با ظرفیت حداکثر ۲۵ درصد برگزار شود‌.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت دانش آموزان و طبق درخواست اداره کل آموزش و پرورش استان به ستاد استانی مدیریت کرونا، موافقت شد، کلاس‌های آموزشی در کلیه مقاطع روزهای چهارشنبه و شنبه به‌صورت مجازی برگزار شود.

استاندار همدان با اشاره به برودت هوا، گفت: دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، همچنان به فعالیت خود در راستای ارائه خدمات به مردم ادامه دهند تا روز شنبه وضعیت استان را در ستاد ملی مطرح کنیم و سپس تصمیمات اتخاذ شده در جلسه را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: رستوران ها و مراکز عرضه غذا باید به با ظرفیت ۲۵ درصد فعالیت داشته باشند در غیر اینصورت برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: طی مکاتباتی که دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، صورت گرفته، مقرر شد تا تدابیر لازم را اندیشیده و پروتکل‌های بهداشتی و ظرفیت ۲۵ درصدی را رعایت کنند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مردم پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد استانی مدیریت کرونا را رعایت کنند.

وی افزود: با توجه به تبدیل وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای استان، ضرورت دارد که مردم از اجتماعات و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: تیم‌های نظارتی ستاد استانی و شهرستانی مدیریت کرونا، با شدت بیشتری به فعالیت خود ادامه دهند.

photo_2022-02-01_20-53-25.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی