استاندار همدان: در طرح نهضت ملی مسکن ۳۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح استان در حال احداث است

 

photo56299144721.jpg

استاندار همدان گفت: ۱۶ هزار و ۴۰۰ واحد در سطح شهرها و ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد در سطح روستاهای استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن در حال احداث است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه شورای عالی مسکن که به صورت برخط(وبینار) با حضور حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار رسانه ملی گفت: همانطور که قبلاً هم اطلاع رسانی شده بود در ۱۶ شهر استان مشکل تأمین زمین به طور قطعی حل شده و در ۱۶ شهر دیگر نیز توافقات اولیه انجام شده و در حال طی مراحل قانونی توافق، ثبت و صدور سند هستیم. 

وی افزود: با حمایت مسئولین در سطح ملی مانع و مشکل خاصی در روند ساخت مسکن وجود ندارد و در موعد زمانی مقرر می‌توانیم به تعهدات خود عمل کنیم. 

 قاسمی فرزاد تاکید کرد:  ۳۶ هکتار زمین برای ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طرح جوانی جمعیت در استان آماده شده است

استاندار همدان درمورد حمایت از طرح جوانی جمعیت گفت : در طرح جوانی جمعیت در شهر قهاوند ۳۶ هکتار زمین که قابلیت بارگزاری ۲ هزار واحد مسکونی را دارد پیش‌بینی شده است که ۱۱۰ قطعه‌ی آن طبق قرعه‌کشی انجام شده تا چند روز آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود. 

وی در ادامه گفت: خانواده‌هایی که فرزند سوم آنها از ۲۸ آبان‌ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده‌اند، می‌توانند از تسهیلات زمین و وام مسکن در طرح جوانی جمعیت برخوردار شوند. 

استاندار همدان درمورد واحد های باقی مانده مسکن مهر گفت: از پروژه مسکن مهر تعهداتی باقی نمانده اما ۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بدون متقاضی در سطح شهرهای مختلف استان وجود دارد که تعیین تکلیف شده است و  در واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر بخشی که متقاضی دارد با قیمت مناسب تحویل داده می‌شود و بخشی که متقاضی ندارد به پیمانکاران متقاضی و یا دستگاه‌های دولتی تحویل می‌شود.

قاسمی فرزاد درمورد تعیین تکلیف مسکن مهر گفت: واحدهای باقی‌مانده پروژه‌های مسکن مهر را با هدف تعیین تکلیف منابع دولتی و مردمی که در سال‌های گذشته در این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری شده است، دنبال می‌کنیم. 

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی