استاندار همدان در مراسم افتتاح خانه کبدی کبودرآهنگ مطرح کرد؛ تکمیل طرح‌های نیمه تمام هدف دولت سیزدهم

170167856.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، استاندار همدان در مراسم افتتاح خانه کبدی کبودرآهنگ گفت: دولت انقلابی سیزدهم به تاسی از منویات مقام معظم رهبری در تلاش است تا پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل و به بهره برداری برساند.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: با درایت رییس جمهور در عرصه‌های مختلف کشور شاهد پیشرفت‌های قابل توجه دولت سیزدهم هستیم.

وی اضافه کرد: با توجه به وحدت و انسجامی که بین ارکان نظام در استان حاکم است، اعتبارات خوبی در سفر رییس جمهور به استان به ‌تصویب رسید و با تکیه بر این وحدت، مسایل و مشکلات شهرستان‌ها را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی در سفر رییس جمهور به استان برای کبودرآهنگ اختصاص یافت، ادامه داد: حدود ۸۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان در این سفر نظر گرفته شده که به طور قطع سرآغاز تحولات امیدبخش است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دولت مردمی سیزدهم در سخت‌ترین شرایط و مشکلات انباشت شده از گذشته ظرف یک سال و نیم از شروع فعالیش تاکنون بیش از سه هزار و ۱۴۱ طرح در بخش‌های مختلف در این استان اجرا کرده است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی