استاندار همدان در نشست با مدیر عامل بانک سپه مطرح کرد: حمایت بانک‌ها از تولید استان؛ خدمت صادقانه به مردم

5555.jpg

مدیر عامل بانک سپه استان همدان با دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری، در این نشست دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه بانک سپه استان، گفت: بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات خرد و خود اشتغالی، به مشتریان بویژه روستاییان و کارآفرینان، مساعدت بیشتری داشته و از سخت‌گیری‌ پرهیز کنند.

وی در ادامه با اشاره ضرورت توجه به ارتقا معیشت و حمایت از تولید در استان، گفت: برای حمایت از تولید علاوه بر مانع‌زدایی، می‌بایست در حوزه صنعت، تعامل بیشتری با تولید‌کنندگان برقرار و در راستای تسهیل امور واحدهای تولیدی استان پیش‌قدم باشند.

استاندار همدان افزود: حمایت بانک سپه از طرح‌ها و پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده در استان، نشان از خدمت صادقانه به مردم استان در شرایط کنونی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر تلاش همه‌جانبه دستگاه‌های اجرائی در استان برای رفع مشکلات مردم گفت: حمایت و پشتیبانی بانک‌ها از تولید، هم در اشتغال‌زایی و هم در ارتقا معیشت مردم استان موثر خواهد بود.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی