استاندار همدان: دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی استان یاری‌گر خیرین هستند

photo6236800564.jpg

استاندار همدان گفت: دستگاه‌های اجرایی و اقتصادی یاری‌گر خیرین هستند و استان با تمام توان در این زمینه همراهی لازم را دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی مجمع عمومی فوق‌العاده‌ی انجمن خیرین مسکن‌ساز استان، گفت: مسکن یکی از موضوعات مهم است و اگر خیرین ورود کنند قطعاً افراد کم‌برخوردار جامعه نیز می‌توانند صاحب‌خانه شوند.

استاندار همدان یادآور شد: مجمع خیرین بر اساس عزم و اراده‌ و نیت خیر ایجاد شده و خداوند متعال نیز توفیق کار خیر را به خیرین عطاء کرده است.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: مجمع خیرین مسکن‌ساز در سطح کشور ۴۰ هزار واحد مسکونی ساخته که این مهم قابل تقدیر است.

مقام عالی دولت در استان ضمن تقدیر از اقدامات اصحاب رسانهُ تاکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران فرهنگ عمل خیر را بیش از پیش تبلیغ و ترویج کنند و با انتشار خبر، گزارش و مصاحبه‌ از کسانی که در این امر خداپسندانه دخیل هستند، باعث تشویق و ترغیب دیگران شوند.

وی افزود: در کشور و استان همدان خیرین متعددی در زمینه‌های مدرسه‌سازی، مسکن‌سازی و ساخت بیمارستان‌ها، خوابگاه، حوزه‌های علمیه و دیگر بخش‌ها تحت عنوان مجمع خیرین فعالیت می‌کنند.

photo6235337587.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی