استاندار همدان: دشمن نابودی بنیان خانواده را هدف قرار داده‌ است

169956328.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف تخریب و نابودی بنیان خانواده را در کشور هدف قرار داده است گفت: ایثارگری و از خودگذشتگی از صدر اسلام تا دوران دفاع مقدس در کانون خانواده ظهور و بروز پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه ستاد صیانت از خانواده افزود: دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب اسلامی در فتنه جدید به دنبال از بین بردن بنیان خانواده و ایجاد شکاف بین دین و زندگی مردم هستند.

وی اظهار داشت: مشاهیر، بزرگان، علما و شهدا که باعت استحکام کشور شدند مانند شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار شهید همدانی، علمای حاضر و کسانی که عمر خود را در راه خدمت رسانی صرف کردند در خانواده های معتقد به دین پرورش یافتند.

وی تصریح کرد: ناهنجاری های جامعه کنونی حاصل خط سیر دشمن است که در هر زمان از هر ابزاری برای هدف قرار دادن خانواده استفاده کرده است و شکل زندگی افراد و فرهنگ ها را دچار آسیب و دستخوش تغییرات می کند.

استاندار همدان با تاکید بر تقویت کانون‌های فرهنگی مساجد در برگزاری دوره‌های آموزشی گفت: کانون های فرهنگی مساجد با حمایت‌های اداره ارشاد بازوان توانمندی در راستای اقدامات فرهنگی در استان همدان است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه نشست پاییزی این ستاد با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شود اظهار داشت: اقدامات بنیاد ستاد صیانت از خانواده با همکاری نماینده ولی فقیه در استان در خنثی کردن توطئه های دشمن بسیار راهگشا است.

وی تصریح کرد: بنیاد صیانت از خانواده در شکل گیری و تقویت خانواده های شایسته ای که یاران امام زمان(عج) و زمینه سازان ظهور از دامان آنها پرورانده شود نقش دارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی